Skocz do zawartości

[amortyzator przedni] Skrzywiony SR Suntour Duro 130mm


Tonn3k

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 Po wczorajszej glebie(centralnie w drzewo), mam problem z moim Duro. Strasznie Stwardniał, ciężko chodzi (kiedyś chodził jak po maśle). Założony wszystko wygląda w porządku. Chodzi  Można coś z tym zrobić? Czy tylko serwis? Wolałbym zrobić to domowym sposobem. 

Napisano

A wymieniając lagi? Lub rozebrać i prostować części?

 

Szkoda mi wymieniać tego amorka, zwłaszcza że jeźdzę tylko w weekendy dla zabawy. Nie potrzebuje jakiś tam mocnych części.

Napisano

Sznib,ale to jest dwupółka . A Tonn3k nie powiedział czy ma 2 czy jednopółke. Raczej nie opłaca się nic robić ze skrzywionym Duro - szkoda zachodu. Możesz go rozebrać i próbować coś tam prostować ale w moim mniemaniu lepiej kupic nowy amor.

  • Mod Team
Napisano

Rzeczywiście, nie zauważyłem, ale w tej cenie można kupić używkę Duro. Sam rok temu za tyle kupiłem, pojeździłem sezon i sprzedałem za 110 o ile dobrze pamiętam :P

Napisano

Coś dziwnego z tym Duro, po ściągnięciu z ramy działa jak najlepiej. Znowu na ramie lekko tylko z 1-2cm się ugina, dopiero jak dojadę do ściany. Mam 2 wytłumaczenia:

1. szkrzywiona rura sterowa,

2. lub może mi się wydawać że ciężko chodzi, bo przed wypadkiem miałem zwykłe koła z jakimiś normalnymi oponami, a dzień po wypadku założyłem nowe kola (przód obręcz duble track opona Innova) koło jest wyższe od starego i może zmieniły się kąty?

Napisano

1. Nie ma nic do rzeczy, miałbyś problemy z włożeniem amortyzatora do główki ramy i skręcaniem lecz nie z uginaniem.

2. Kąty mogły się zmienić z powodu innych opon, ale jaka jest różnica w ich wysokości? Kilka milimetrów. Nie ma to kompletnie żadnego znaczenia dla amortyzatora. Przecież to nie jest tak, że rower, a dokładniej widelec, dostosowany jest jedynie do jednego, konkretnego modelu opon.

 

Uderzyłeś w drzewo, skrzywił się. Koniec. Nic na to nie poradzisz, nie ma sensu dorabiać jakichś teorii.

Napisano

Panowie wy mnie nie słuchacie! Pisałem przecież, że po sciągnięciu koła działa normalnie!

 

Jednak przyczyną było nowe koło. Myślałem że po upadku skrzywiłem amortyzator a jednak nie. Po prostu było za mało podkładek między piastą a amortyzatorem. Po założeniu podkładek wszystko jest w porządku.

 

Problem rozwiązany! Temat do zamknięcia!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...