Tonn3k Napisano 30 Sierpnia 2010 Napisano 30 Sierpnia 2010 Po wczorajszej glebie(centralnie w drzewo), mam problem z moim Duro. Strasznie Stwardniał, ciężko chodzi (kiedyś chodził jak po maśle). Założony wszystko wygląda w porządku. Chodzi Można coś z tym zrobić? Czy tylko serwis? Wolałbym zrobić to domowym sposobem.
Mod Team sznib Napisano 30 Sierpnia 2010 Mod Team Napisano 30 Sierpnia 2010 Dokładnie. Podobnie jak w przypadku ramy o której piszesz w innym temacie. Do wymiany.
Tonn3k Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Napisano 30 Sierpnia 2010 A wymieniając lagi? Lub rozebrać i prostować części? Szkoda mi wymieniać tego amorka, zwłaszcza że jeźdzę tylko w weekendy dla zabawy. Nie potrzebuje jakiś tam mocnych części.
Mod Team sznib Napisano 30 Sierpnia 2010 Mod Team Napisano 30 Sierpnia 2010 Szkoda zachodu. Zwłaszcza biorąc pod uwage że Duracza można wyrwać za 150pln: http://allegro.pl/sprzedam-duro-130mm-tanio-i1210782629.html
Toluz Napisano 30 Sierpnia 2010 Napisano 30 Sierpnia 2010 Sznib,ale to jest dwupółka . A Tonn3k nie powiedział czy ma 2 czy jednopółke. Raczej nie opłaca się nic robić ze skrzywionym Duro - szkoda zachodu. Możesz go rozebrać i próbować coś tam prostować ale w moim mniemaniu lepiej kupic nowy amor.
Fenthin Napisano 30 Sierpnia 2010 Napisano 30 Sierpnia 2010 Ponadto ten duracz z aukcji ma uszkodzoną górną półkę.
Mod Team sznib Napisano 30 Sierpnia 2010 Mod Team Napisano 30 Sierpnia 2010 Rzeczywiście, nie zauważyłem, ale w tej cenie można kupić używkę Duro. Sam rok temu za tyle kupiłem, pojeździłem sezon i sprzedałem za 110 o ile dobrze pamiętam
Tonn3k Napisano 31 Sierpnia 2010 Autor Napisano 31 Sierpnia 2010 Coś dziwnego z tym Duro, po ściągnięciu z ramy działa jak najlepiej. Znowu na ramie lekko tylko z 1-2cm się ugina, dopiero jak dojadę do ściany. Mam 2 wytłumaczenia: 1. szkrzywiona rura sterowa, 2. lub może mi się wydawać że ciężko chodzi, bo przed wypadkiem miałem zwykłe koła z jakimiś normalnymi oponami, a dzień po wypadku założyłem nowe kola (przód obręcz duble track opona Innova) koło jest wyższe od starego i może zmieniły się kąty?
Skytoone Napisano 31 Sierpnia 2010 Napisano 31 Sierpnia 2010 Może weź go rozbierz ,wymień olej ,sprawdź dokładnie stan korony (czy nie ma jakiś pęknięć ,lub jakiś podejrzanych rys).
Fenthin Napisano 31 Sierpnia 2010 Napisano 31 Sierpnia 2010 1. Nie ma nic do rzeczy, miałbyś problemy z włożeniem amortyzatora do główki ramy i skręcaniem lecz nie z uginaniem. 2. Kąty mogły się zmienić z powodu innych opon, ale jaka jest różnica w ich wysokości? Kilka milimetrów. Nie ma to kompletnie żadnego znaczenia dla amortyzatora. Przecież to nie jest tak, że rower, a dokładniej widelec, dostosowany jest jedynie do jednego, konkretnego modelu opon. Uderzyłeś w drzewo, skrzywił się. Koniec. Nic na to nie poradzisz, nie ma sensu dorabiać jakichś teorii.
Tonn3k Napisano 3 Września 2010 Autor Napisano 3 Września 2010 Panowie wy mnie nie słuchacie! Pisałem przecież, że po sciągnięciu koła działa normalnie! Jednak przyczyną było nowe koło. Myślałem że po upadku skrzywiłem amortyzator a jednak nie. Po prostu było za mało podkładek między piastą a amortyzatorem. Po założeniu podkładek wszystko jest w porządku. Problem rozwiązany! Temat do zamknięcia!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.