Skocz do zawartości

[około 1000zł] nowy rower (cross?)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam teraz rower Kross Grand B250. Planuję go wymienić, bo dla mnie to ślimak... Tzn jest za ciężki i za wolny. Więc rozglądam się za jakimś tanim rowerem. Nie znam się bardzo, ale prawdopodobnie, z tego co czytałem, pod poniższe wymagania pasujący będzie rower typu cross.

Chciałbym, aby ten rower:

-był lekki

-był szybki (na tym krossie ledwo wyciągam 40km/h)

-prosty (żeby nie miało się co w nim psuć)

-mógł poruszać się po szosie z wysoką prędkością

-mógł poruszać się po drogach polnych (nawet tych najtrudniejszych, z wyrzuconymi cegłami) i się nie rozwalił (tzn. żeby nic się w nim nie zepsuło)

-miał dobre hamulce tylne (wiadomo, jakbym jechał 50km/h a coś mi na drogę wyjeżdza to hamulce nie mogą zawieść, dobre byłyby tarcze. [przednie hamulce są nawet nie wymagane, nie jeżdżę po górach])

-miał przerzutki, te z krossa mi się podobają - shimano system SIS przerzutki 3 na przód 6 na tył

-miał duże koła (podobno na nich można mieć większą prędkość, obecnie mam koła na oponach 26x2.00 Ysz)

-był tani (około 1000zł).

Jestem amatorem, ale dużo jeżdżę.

Może coś mi doradzicie :icon_mrgreen: Czekam na odpowiedzi.

Napisano

A więc co do tego roweru to może Kross Crow Preria http://allegro.pl/kross-crow-preria-limited-hydrauliczne-hamulce-i1207765022.html. Dobre hamulce, bo hydrauliczne, jak dla mnie wolałbym takie niż zwykłe tarczówki. Waga, nie taka duża, a ty wyciągałeś 40km/h na prostej ?, i czy to była twoja prędkość chwilowa czy średnia na prostej?, a jak na prostej to ile tak wyciągałeś km???

Napisano