tomekr89 Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 To co robiłem dotychczas na posiadanym Suntourze XCR było niczym samobójstwo. Ale nie pękł, nie połamał się. Niestety streetowe zabawy + tarcza 203 mm zapewniły mu takie luzy, że górne i dolne golenie nie są w jednej osi Muszę go zmienić, a z kasą krucho. Co byście polecili: parametry: * 100-130mm skoku (preferowany bardziej 130 niż 100) * jak najbardziej odporny na luzy, gdyż hamulec to BB5 203 mm (tak, potrzebuję takiego) * cena max. 270 PLN * jak najbardziej wytrzymały na pęknięcia/złamania itp. waga bez znaczenia * oś 9mm przeznaczenie: * lekki Dirt/Street (bez komentarzy, że ze za tą cenę to mogę.... - zdaję sobie sprawę; chcę wybrać sobie coś najlepszego, a raczej najmniej gównianego jak za tę cenę), sztywne widełki odpadają z pewnych względów co sądzicie o tym: http://allegro.pl/nowy-amortyzator-rst-launch-t-100-mm-i1200620836.html ?dość tanio ten sam amor tu http://allegro.pl/amortyzator-rst-launch-t-100-mm-wys-gratis-i1178986891.html o wiele drożej
Lollex Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Za taka kwote nie ma dobrego amora, launcha bym sie nie tykał, za ta kase zostaje nieszczesne duro, ale od launcha tez nie wiele lepsze (mi duro jakos daje rade, ale kokosow nie ma). Lepiej sie wstrzymaj, dozbieraj, za 400zł kupisz juz ladnego dja http://allegro.pl/marzocchi-dirt-jumper-iii-3-okazja-jak-drop-off-i1196855435.html
tomekr89 Napisano 27 Sierpnia 2010 Autor Napisano 27 Sierpnia 2010 duro powiadasz - 2 suntoury już zajechałem i mam do nich straszny uraz (jeden i drugi zapychał się brudem), ale większy problem to cena, duro najmniej stówę droższy
Lollex Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Generalnie radzil bym dozbierać do dja, no ale wolal bym duro niz launcha, tez jak kupywalem swojego mialem taki dylemat, malo kasy a cos musi byc i wtedy mi polecono to oto. Używam go tylko po jednej trasie (gora kamiensk) i juz 2 miesiace wytrzymal, jezdzilem na duuzo lepszych amorach (tam ogolnie albo boxxery albo jakis lepszy marzoch) i fakt roznica bez porownania, no ale coż nie wszystkich stać na cos od poczatku. Kazdy amor trzeba czyścic, wiec nie wiem o co chodzi z brudem, duracze podobno sie łamia, ale jest gw i zwrot gotowki (ale moga być tez since ). "duro najmniej stówę droższy" co ty gadasz, ja swojego kupilem za 290zl + 15 kuerier, 2 lata gw. Cena w ogóle sie nie zmienila, nawet staniał
tomekr89 Napisano 27 Sierpnia 2010 Autor Napisano 27 Sierpnia 2010 duracze podobno sie łamia, ale jest gw i zwrot gotowki (ale moga być tez since ).: też wlaśnie słyszałem, że pękają i pierwsze co mi przychodzi to głowy jak czytam te komentarze, to nie gwarancja tylko połamane kości a Ty masz zwykłego duro czy duro DJD? Bo jak już, to chyba ten drugi będzie lepszy, nie? a co do brudu, to mam na myśli to, że te suntoury takie luzy łapały, że przez szpary wlatywało błoto
DEVILEK Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Bez przesady, ze az takie luzy lapia. Od jakiegos czasu uzywam XCR z blokada i w porownaniu z wczesniejszym MOZO, to niebo, a ziemia. MOZO na oko wygladal znacznie lepiej wykonany niz XCR ( nawet kosztowal wiecej :/ ), a luzow kosmicznych dostal gdzies po miesiacu Oba uzytkowane zgodnie z przeznaczeniem, bez cudow i czyszczone. A Twoje pytanie ; jak kolega wczesniej nie napisal, za taka kase, to nie znajdziesz dla siebie amora, ktory wytrzyma Twoje wymagania. Albo dozbieraj, albo Duro i jego stala konserwacja i wtedy powinien dzialac dluzej, bez skutkow ubocznych.
Lollex Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 ja mam djd, podobno lepszy jest dje, jak juz nie masz mozliwosci dozbierania do dja, no to jak juz mowilem, lepsze duro od launcha, ale nie spodziewaj sie duzo od amora za takie pieniadze. a xcr, to w ogóle co ty od niego chcesz, jakbys go uzywal zgodnie z przeznaczeniem to by sie nie rozpadl.
tomekr89 Napisano 27 Sierpnia 2010 Autor Napisano 27 Sierpnia 2010 Dzięki za odpowiedzi! Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Sprzedawcy nie piszą na allegro, z którego roku model sprzedają (zdecyduję się raczej na tego DJD). Czytałem, że w przypadku duro lepiej na jak najnowszy model się decydować. Powinienem dopytywac sprzedawców o rocznik? Zastanawia mnie też dlaczego jest taki rozrzut cenowy od 300 do ponad 400. Z tych dwóch który lepiej? http://allegro.pl/suntour-duro-130-mm-tylko-pod-tarcze-siodlo-i1191299902.html http://allegro.pl/rewelacyjny-amortyzator-suntour-duro-djd-okazja-i1206024476.html
Artursx1 Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 TY naprawdę jeździsz w streecie ? Wydaje mi się że nie ... tarcza 203 mhmmm , skok 130mm oraz amortyzator do XC nie są do streetu . Pieniędzy masz mało , ja bym dozbierał na jakiegoś Space Free lub Marzochhi DJ 3 9 za 400 zł to i to będzie i to będzie widelec który nie polegnie szybko .
tomekr89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Napisano 28 Sierpnia 2010 TY naprawdę jeździsz w streecie ? Wydaje mi się że nie ... tarcza 203 mhmmm , skok 130mm oraz amortyzator do XC nie są do streetu . tarcza 203 baaardzo pomaga przy wszystkim co wiąże się ze stawaniem/opieraniem się na przednim kole z tym drugim nie sposób się nie zgodzić, dlatego moje zabawy były samobójczo głupie i od jakiegoś czasu boję się na wyhuśtanym XCRrze robić cokolwiek ku 130 się skłaniam, bo jest duża szansa, że w przyszłym roku kupię DS 2-kę, i wtedy obecny rower miałby być all mountain a w tamtem bym inwestował pod kątem dirtu/streetu a wiecie co się stało z DS 2 że zniknął z rynku? pisałem do krossa, ale olali sprawę, nie odpisali
Lollex Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 http://allegro.pl/rewelacyjny-amortyzator-suntour-duro-djd-okazja-i1206024476.html ja mam taki i od tego. Różnorodność cenowa mowisz?? no w koncu musi byc konkurencja a co do tego rocznika to raczej dopytywanie jest bez sensu. z tego co sie orientuje to http://allegro.pl/suntour-duro-130-mm-siodlo-do-dualu-gratis-i1190188096.html ten jest starszy, zwroć uwage na naklejki i dolne lagi, to jest chyba zwykle duro d.
Artursx1 Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 W streecie sporo ludzi śmiga bez przedniego hebla . Duro padnie jak mucha , jak XCR dostanie luzu , to nie jest amortyzator do katowania . Chcesz mieć amortyzator który coś wytrzyma , musisz dozbierać więcej kasy niestety .
Lollex Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 mimo wszystko jednak jak juz kolega nizej napisal lepiej poczekać i dozbierac do dja. A xcr nie wytrzyma ci jeszcze do zimy?? sezon minie, ceny stanieją.
tomekr89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Napisano 28 Sierpnia 2010 dziś w nocy nie mogłem spać i poszedłem do garażu, przeczyściłem go od środka, nasmarowałem i jako tako działa (tzn. ugina się na nierównościach ) niestety nic poza XC nie można na nim robić teraz wiąże nadzieje z tym, że pojawi się znów DS2, kumpel kupił go na allegro za 1400+przesyłka! bo nawet jak zarobię, to szkoda będzie mi wydac 1000zł na tuning tego skoro za 1500 kupię coś dużo lepszego i nowego był na forum jakiś temat o zniknięciu z rynku ds2?
Lollex Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 sa na allegro po 1900zl, ale zonacz to http://allegro.pl/kross-sign-ds-2-street-dirt-fr-jak-nowy-tanio-i1196936319.html moze jakbys sie pobił, to juz bedzie coś lepszego niz topic teraz kase w sam amor. dziś w nocy nie mogłem spać i poszedłem do garażu, tez tak robie nie wiem czemu ale ide cos pogrzebać
tomekr89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Napisano 28 Sierpnia 2010 jeśli chodzi o rower i komponenty, nie biorę pod uwagę używek, nigdy nie wiadomo co ktoś robił i jak katował sprzęt a potem mała hopka, ram pęka a ja nie mam zębów
Artursx1 Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 jeśli chodzi o rower i komponenty, nie biorę pod uwagę używek, nigdy nie wiadomo co ktoś robił i jak katował sprzęt a potem mała hopka, ram pęka a ja nie mam zębów A myślisz że z tymi amortyzatorami co podałeś tak nie będzie ? Ileż trzeba mówić że widelce do XC nie są do katowania , jak chcesz jeździć bezpiecznie to musisz kupić amortyzator do str/dirtu i nie iść w pół środki , bo zapewniam że wydasz 2 razy tyle niż na widelec do str .
MonoVan Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 on to zobaczy dopiero jak jego nowy duro się rozsypie
enduroriderPL Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 Jakość kosztuje. Do 400 zeta za nowy widelec to zdecydowanie DURO+ psuedo kąpiej olejowa i ew obniżenie skoku - mam tak u siebie. W kwestii DS2 to nikogo to nie obchodzi, że rower zniknał z rynku. Jak był to trzeba było brać a nie marudzić teraz. Z tego co ja wiem to tych rowerów więcej nie będzie. Jeżeli zdecydujesz sie na durnia to musisz sobie zdawać sprawę z tego, że trzeba raczej delikatniej niż ultra ostro traktować ten widelec bo rzeczywiście długo nie pożyje. Jednak za 400 zeta to co on oferuje to i tak nie jest źle.
tomekr89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Napisano 28 Sierpnia 2010 Tak tak, już się pogodziłem, że o katowaniu należy zapomnieć. Co do DS2-ki - wtedy kiedy jeszcze był dostępny, nie miałem kasy ani usilnej potrzeby zmiany. Na pewno potencjalnych kupców obchodzi to, że zniknął, a jest takich sporo. Skąd wiesz, że nie będzie już go?
Lollex Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 czy bedzie czy nie to i tak bralbym to co jest. Sa przeciesz ds2 jeszcze jakies ostatnie sztuki po 2k.
tomekr89 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Napisano 28 Sierpnia 2010 kase na niego bede miał dopiero na wiosne
Cox Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 a moze spręzynowa RS tora u-turn? widzialem ze taką ludzie mieli
Lukas_Mako Napisano 28 Sierpnia 2010 Napisano 28 Sierpnia 2010 a co z amorami RST ? pamiętam była taka firma i chyba jest nadal. Z tego co pamiętam nie były chyba gorsze od sr. Jak sprawa teraz wygląda wiecie moze?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.