Gość Agłaja Napisano 26 Sierpnia 2010 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam. Chcę kupić rower. Musi być ładny, damski, bardzo wytrzymały (nic nie może się zepsuć przed 4004 kilometrem), na 160 centymetrów osobnika nań zasiadającego, z bagażnikiem (bardzo wytrzymałym bagażnikem), na każdą pogodę, asfalt i leśną scieżkę. Cena od 0 do 1000 zł chyba, że to śmieszna cena za rower długodystansowy. Nie znam się. Z góry dzięki za wszelkie rady.
amoniak Napisano 26 Sierpnia 2010 Napisano 26 Sierpnia 2010 podoba się - podstawowe i najważniejsze kryterium wyboru każdej kobiety - to nic że buty niewygodne albo za małe ale za to jakie ładne Teraz bez jaj. Podaj kryteria rowerowej urody najlepiej poparte zdjęciami IMO najlepiej dla Ciebie by było byś kupiła mieszczucha z wielobiegową piastą Sram Spectro albo sh*tmano Nexus Sran na takie piasty daje gwarancję na 100.000 km przebiegu teraz zależy czy wiesz do czego służą przerzutki. Jeśli wiesz to dołóż drugie tyle i kup coś z 7- 8 biegami jeśli nie to dołóż jeszcze 5 stówek i kup coś z piastą trzybiegową rozmiar na 160 to max 17 cali ramcia
Aglaja Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 Uroda będzie kryterium decydującym, jednakże najważniejsze dla mnie, aby w następnym roku zawiózł mnie do Moskwy. Co do ceny, podbijam stawkę do 2000 złotówek. Tak więc musi mieć w miarę tanie części, abym się nie zrujnowała podczas tej wyprawy, a same ewentualne usterki na tyle niewinne, bym bez niczyjej pomocy mogła się z nimi uporać. Nie chciałabym bowiem utknąć na jakiejś wsi na Białorusi, z tego tylko powodu, że mojemu rowerowi pękła rama, czy jeszcze coś gorszego.
amoniak Napisano 27 Sierpnia 2010 Napisano 27 Sierpnia 2010 UHU hu Tobie potrzebny jest rower trekingowy z prawdziwego zdarzenia. I nie koniecznie z damską ramą. Dlaczego - masz do przejechania dość spory odcinek. Napiszę o trekingu coś więcej wieczorem. A Ty poszukaj na Googlach o wyprawach rowerowych.