los12 Napisano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam Jestem początkującym freeriderem, lubie sobie pojezdzic po lesie, nawet tam gdzie nie ma zadnych tras (na dziko xD). na razie posiadam jakis kask od Bell glownie do jazy zwyklej. Wiec pomyslaem ze jednak bezpieczenstwo jest najwazniejsze i trzeba zainwestowac w swoje zycie. Wiec prosilbym o jakis komplet fullface i gogle tak zeby pasowaly. I tu jest moje pytanie. Bardzo lubie jezdzic na nartach (kask mam dosc stary) i czy moglbym uzywac ten sam zestaw kask i gogole do jazdy na nartach? Bo nie wiem jaka konstrukcje maja kaski na narty. Domyslam ze gogle musza byc inne ze wzgledu na inne warunki panujace, czyli snieg zamiast ciemnego lasu czy gruntu. Wiec prosze i piscie co o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
los12 Napisano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Widze ze nikt mi nie pomoze. TO moze wam ulawie. Doszedlem do winosku ze kask Six Six One 661 Comp II bedzie bardzo dobra inwestycja w bezpieczenstwo dla poczatkujacego free ridera i DH. Czy ten kask moge tez uzywac na narty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon92 Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 Kupilem ostatnio 661 Evo z przeznaczeniem na rower i snb, widzialem troche zawodnikow BX jezdzacych w takich kaskach wiec pomyslalem ze bedzie ok. Gogle powinny byc z przezroczysta szyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2010 661 Evo z CRC fajny kask . Comp II tez spko ale EVo jest lepsze . Gogle kup sobie z podwójną szybką , przezroczystą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...