Skocz do zawartości

[rower] do 1000zł


Jamnikx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy dało by się znaleźć jakiś firmowy rower w granicach 1000zł? może być trochę więcej:)

Ma posiadać:

- Full suspension (przód teleskopowy, tył sprężynowy)

- Min 21 biegów

- Hamulce NAJLEPIEJ tarczowe, ale mogą być V-brakee( oczywiście full-metal)

- Korbowód bez plasiku (nie wymagane)

- Wspornik kierownicy a-head( nie wymagane)

- Rama 16"

- Koło 26"

 

Jeśli nie da się w 1k zł podajcie jakąś najmniejsza cenę :icon_cool:

 

Dziekuję; *

Napisano

Tylko nie bierz powyższej wypowiedzi na poważnie ;p

 

Przede wszystkim zaakceptuj to, że jeśli chcesz 'firmowy' rower w tej cenie, to zrezygnuj z ramy amortyzowanej oraz hamulców tarczowych. Inaczej faktycznie... takie rzeczy tylko w markecie, narażając swoje zdrowie.

 

EDIT: i co to jest Full-Metal przy hamulcach ?

Napisano

Zgadzam się z przedmówcami. Nie warto wybierać roweru z dużą ilością "bajerów" czyli z amortyzacją tyłu, hamulcami tarczowymi gdy wiadomo, że to będzie osprzęt kiepskiej klasy i będzie tylko ładnie wyglądać. Jeśli Twoi koledzy cenią taki sprzęt to się poprostu nie znają. Przez to rower będzie ciężki, zawodny i trudny do regulacji. Radzę Ci poszukać na allegro rowerów marki m-bike, unibike (polscy producenci ale bardzo dobrzy) lub z zagranicznych mongoose. W tym zakresie cenowym warto zwrócić uwagę na dobry amortyzator z przodu (np. suntour xcm), ramę alu i dobry osprzęt (acera, alivio). To są rowery dobrej klasy, a w korzystnych cenach. Na takim sprzęcie zajedziesz dalej, szybciej i wyżej :wallbash:

Napisano

Full-Metal przy hamulcach mam na myśli niekoniecznie rączki od nich i oczywiście hamulce bez żadnych plastikowych części ; )

Sagitt77

Co masz na myśli pisząc: "Przez to rower będzie ciężki, zawodny i trudny do regulacji"

to że będzie ciężki w czym będzie mi przeszkadzać? A zawodny czyli ? Regulacje zostawię fachowcom ale co jaki czas będę musiał to zrobić?

Akurat to nie chodzi o kolegów tylko po prostu rower ,który będzie się nei tylko dobrze prezentować ale będzie nie zawodny.

To w jakich granicach cenowych mam patrzeć?

Napisano

@daras - Nic specjalnego... niezły osprzęt, jak za taką cenę. Na pewno wystarczy do codziennego, niezbyt wymagającego (dla roweru) użytku.

 

 

@Jamnikx -

1. Ciężki - to chyba oczywiste: im cięższy rower, tym ciężej ty musisz pedałować. Rowery z marketu często osiągają wagę powyżej 20 kilogramów, podczas gdy prawdziwy rower (hardtail) waży 14 kg i mniej. Przejedź się kawałek takim rowerem z marketu a potem przesiądź się na prawdziwy, lekki rower to poczujesz różnicę :)

2. Zawodny - Rowery z marketu są robione z tanich i kiepskich części. Długo na takim nie pojeździsz...

3. Trudny do regulacji - Większość serwisów rowerowych nawet nie podejmuje się napraw "makrokeszów", ponieważ jest zrobiony z niewymiarowych części, nie zgadzających się z żadnymi normalnymi kanonami rozmiarów. Słowem: Nic do niczego nie pasuje.

 

Jeśli chcesz porządnego roweru z pełną amortyzacją to licz się z wydatkiem od 3000 zł wzwyż.

 

BTW: Odsyłam do TEGO tematu.

Napisano

Dobrze przekonałem się nie chce już tylnej amortyzacji ale co jest w złego w hamulcach tarczowych ?

I jaka jest cena takich porządnych do jazdy hamulców tarczowych ?

I jaka rama jest leprza prosta czy bardziej w y?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...