Hellker Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Witam, dzis musze podjac decyzje, czy wybrac krossa level a2 2010 za 1150zl czy unibike fusion 2010 w cenie 970zl... roznica 200 zl. warto dokladac czy lepiej za te pieniadze kupic osprzet do unibike? dobra, chyba decyduje sie na unibike. za zaoszczedzone 200zl dokpie sprzetu oby sie dobrze jezdzilo
porsche123456 Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Skoro juz wybrales to po ci sie pytasz???
Merenor Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 mówisz o Krossie A2 v-brake? jeśli tak, to różnica między nimi jest bardzo mała: Kross ma blokadę skoku, ale nie sądzę, żeby to dla Ciebie była jakaś przeważająca zaleta a tak to niuanse: przednia przerzutka Acera w Unibiku zamiast Altusa, manetki Alivio w Krossie w zamian za Altusa, kaseta Srama w jednym i Shimano w drugim itp. ich waga jest podobna, a komfort jazdy będzie zbliżony, także jeśli Fusiona możesz dostać 200 zł taniej, to raczej wybór jest jeden
porsche123456 Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 A Takze unibajk ma wolnobieg, a kross nie, a wolnobieg jest gorszy od kasety, kross ma lepsze manetki i amor oraz ramke, za niedlugo moglbys sobie cos tam zmienic. Polecam go czylu krossa bardziej niz unibajka.
afly Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 A Takze unibajk ma wolnobieg, a kross nie, a wolnobieg jest gorszy od kasety, kross ma lepsze manetki i amor oraz ramke, za niedlugo moglbys sobie cos tam zmienic. Polecam go czylu krossa bardziej niz unibajka. Unibike Fusion ma kasetę. A2 brałbym tylko jeżeli byłby to model 2009, jeżeli piszemy o 2010 to wybrałbym Unibike
porsche123456 Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 A Na zdjeciach jest wolnobieg, sorka
Merenor Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 akurat HG30 jest kasetą, a piasta RM40 nie jest pod wolnobieg :| sam mam taką w Unibiku Evolution '05 i nie wydaje mi się, żeby ramy wyraźnie się od siebie różniły; na tym Unibiku zrobiłem 5kkm i jak dotąd się trzyma nadzwyczaj dobrze
Fenthin Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Sam wziąłbym Unibike, chyba że zależy Ci na blokadzie w amortyzatorze, ale z drugiej strony może lepiej sprzedać XCM i kupić coś porządnego skoro będziesz miał już te 200zł w kieszeni? @porsche123456 Widziałeś w ogóle zdjęcie tego roweru? Jeśli ze zdjęcia na którym na największej koronce znajduje się napis "Cassette Sprockets" potrafisz wywnioskować, że to wolnobieg, gratuluję . A może powiesz, że to przez kolory? Następnym razem nie patrz na zdjęcia, lecz na specyfikację.
Hellker Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Napisano 23 Sierpnia 2010 Wybralem tego unibike, a ze czasu bylo malo to dopisalem wczesniej dzieki za rady ktore potwierdzily moj wybor. na razie nie bede nic zmienial, zobaczymy jak bedzie sie jezdzilo. za 200 zl to dokupie sobie licznik, oswietlenie i jeszcze zostanie. Mam nadzieje ze to dobry wybor jak za 970zl
porsche123456 Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Ja tez prawdopodobnie go kupie, ja przyjdzie rower do ciebie, to zrob recenzje i kilka fotek oki?? A ja chcialem sie zapytac mam 185cm wzroatu jaka rame wziasc tego unibajka?? 19" ,czy 21"??
afly Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Wszystko zależy od stylu jazdy i wykorzystania roweru, pod twój wzrost rama 21", jednak przy agresywnej jeździe osobiście brałbym 19" - jestem wyższy i jeżdzę na ramie 19", i tylko długosci ramy mi troszkę brakuje, jednak ta w unibike jest dłuższa w porónwnaniu z moją (Kross Hexagon 2007/2008).
Hellker Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Napisano 23 Sierpnia 2010 O, to dobre pytanie... zamowilem 21", mam 187cm... zmieniac na 19"??
unibikerka Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 RACZEJ NIE ! Ja do unibike evo mam 162 cm a on ramę 19, i nie mam lęków że wyskoczę przed sprzęcior i nie czuję się ściśnięta długością ramy, bo miałam akcje na krótszej odległ. siodła od kierownicy,że kiedy chciałam agresywniej poszosować to siedzonko wypychałam za siodło - bo normalnie było mi ciasno..nie wiem jak można mieć przyjemność na ramie z kolanami pod łokciem i złożonym jak scyzoryk?:)jedynie rama mogłaby być damska czyli proporcjonalnie : twój wzrost i rama 21 wydaje się ok.
Hellker Napisano 23 Sierpnia 2010 Autor Napisano 23 Sierpnia 2010 To zostaje 21". rower + zapiecie + nozka + licznik + przesylka wyszlo 1080zl. Cena chyba dobra? co jeszcze dobrac?
Wafel Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 Torba pod ramę, bardzo przydatna rzecz... chyba że jeździsz z plecakiem oraz bidon z koszykiem.
afly Napisano 23 Sierpnia 2010 Napisano 23 Sierpnia 2010 RACZEJ NIE ! Ja do unibike evo mam 162 cm a on ramę 19, i nie mam lęków że wyskoczę przed sprzęcior i nie czuję się ściśnięta długością ramy, bo miałam akcje na krótszej odległ. siodła od kierownicy,że kiedy chciałam agresywniej poszosować to siedzonko wypychałam za siodło - bo normalnie było mi ciasno..nie wiem jak można mieć przyjemność na ramie z kolanami pod łokciem i złożonym jak scyzoryk?:)jedynie rama mogłaby być damska czyli proporcjonalnie : twój wzrost i rama 21 wydaje się ok. Jak widać każdy preferuje co innego, u mnie głównie za ramą 19" przemawiał fakt większego bezpieczeństwa dla mojego krocza, w sumie już 3 razy mnie mniejsza ramka uratowała więc nie żałuje wyboru, co do kolan pod łokcie i że zaciasno itp, ja tego problemu nie dostrzegam, mam 192cm i zmieniłem w rowerze sztyce na 400mm oraz mostek na 120mm, ale przyznaje z 2cm brakuje mi do pełnego zadowolenia
unibikerka Napisano 24 Sierpnia 2010 Napisano 24 Sierpnia 2010 ...Jak widać każdy preferuje co innego, u mnie głównie za ramą 19" przemawiał fakt większego bezpieczeństwa dla mojego krocza, w sumie już 3 razy mnie mniejsza ramka uratowała więc nie żałuje wyboru, co do kolan pod łokcie i że zaciasno itp, ja tego problemu nie dostrzegam, mam 192cm... przy wysokiej sztycy -nie ma rzeczywiście tego problemu, za to siedzienie masz wyżej niż dłonie na kierownicy:) w moim przypadku byłoby to męcząca pozycja zmuszająca mnie do non stop trzymania za kierownicę oburącz- bez możliwości pogadania przez komorkę , wogóle dwie rąsie non stop zajęte i oparcie wywierane na kark, uczucie roweru pod sobą zamiast przd sobą- w ustawieniu: siodełko niżej wzgl kierownicy. Ale tak jak mówisz: każdy preferuje inny styl jazdy,kąt nachylenia i wysunięcia ciała. Co do ramy-wysokości,masz rację, ale evo nauczyło mnie już ewolucji w tej kwestii, z resztą zawsze miałam słabość do za dużych ram- pasują mi długością.
porsche123456 Napisano 24 Sierpnia 2010 Napisano 24 Sierpnia 2010 Jesli moge spytac autora tematu, gdzie kupil tego unibika? Jest to dla mnie bardzo wazne.
Hellker Napisano 25 Sierpnia 2010 Autor Napisano 25 Sierpnia 2010 Mysle ze temat wyczerpany i do zamkniecia. Zainteresowani PW
Schwefel Napisano 25 Sierpnia 2010 Napisano 25 Sierpnia 2010 Nie mamy w zwyczaju zamykać tematów, bo korzystają z nich inni userzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.