nabial Napisano 17 Września 2010 Udostępnij Napisano 17 Września 2010 (edytowane) czemu kaseta i lancuch srama? shimano dziala ok, ale im brudniej tym bardziej odstaje od srama Edytowane 17 Września 2010 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2010 (edytowane) A jednak sram, przerzutka tyna X.0, manetki X.9 i matchmaker'y do avid'ów już w drodze. . Pojeździłem chwilę na rowerku z osprzętem X.9 i już jestem pewien że zamieniam rapidfire na 1:1 (którego się trochę bałem). Nie wiem czy przerzutki na tym rowerze były tak wybitnie dobrze ustawione czy po prostu sram tak działa ale kultura pracy i precyzja bez porównania lepsze niż w przypadku mojego obecnego zestawu (który w sumie szału nie robi ). rowerek w nowej szacie Widelec to oczywiście Reba, czerwone naklejki pozdzierane, srebrne w drodze . Brakuje jeszcze siodełka które z przyczyn technicznych przyjedzie w następnym tygodniu oraz pedałów na które wciąż nie mogę się zdecydować. Jestem już prawie przekonany że będą to crank'i (z niebieską sprężynką ) ale najpierw muszę się w nie u kogoś wpiąć żeby rozwiać resztki wątpliwości. Zaciszki kół i sztycy, rogi oraz kółeczka przerzutek w pięknym niebieskim kolorze od KCNC Opony RoRo EVO / RaRa EVO, z przyczyn technicznych niestety nie UST... cdn... Edytowane 24 Września 2010 przez philip100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 Założyłem tarcze XTR, juicy ultimate nie radzą sobie z nimi zupełnie. Po ułożeniu się klocków (dotarciu) dźwięk i odczucia podczas hamowania takie jak by przejechać patykiem po żebrach kaloryfera Tak to w praktyce wygląda: Przyciemnionym kolorem zaznaczyłem zasięg klocków, czerwonym- miejsca w których hamulec szarpie i wydaje dziwne odgłosy. Właściwie nie wiem czy to wina nazbyt miękkich klocków (w zestawie były organiczne) czy "geometrii" tarczy. Zamówiłem 2 rodzaje klocków do przetestowania, parę ceramicznych i parę semi-metalików jeśli żadne z nich nie będzie dobrze działało to chyba będę zmuszony do kupienia przejściówek CL i założenia stock'owych avida . Może ktoś już testował jakieś lekkie tarcze na CL z tymi heblami? Btw. Co jest z tą edycją postów? Button edycji znika po paru minutach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 27 Września 2010 Udostępnij Napisano 27 Września 2010 (edytowane) Na fotce ten klocek to chyba w odwrotną stronę być powinien.. Jak już obrócisz sobie klocek na poglądowym rysunku to odpowiesz sobie sam na swój problem. Z racji, że masz tarcze na pająku musisz z jednej strony spiłować/uciąć kawałek tego czegoś czego nazwy i zastosowania nie znam: Chodzi o te wystające siurki które zahaczają o ramiona tarczy. Mam ten sam problem, w tych samych hamulcach tylko przy tarczach Avid XX. Co do edycji to niestety administracja nie wpadła na pomysł by umożliwić edycję postów która nie byłaby uwarunkowana upływem xx min... . Edytowane 27 Września 2010 przez ukaniex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 (edytowane) Klocek wstawiłem tylko dla pełnej klarowności rysunku, z resztą inaczej niż na Twoim obrazku nie da się go zamontować, jest to technicznie nie wykonalne Co do pająka to nic mi nie wadzi, pająk od tych siurków jest jakieś 4-5mm niżej. Nie bez powodu też narysowałem miejsca w których jest problem (na czerwono), to nie pająk ale dzięki za sugestię ... Jak dojdą klocki to będę testował dalej bo nie wydaje mi się żeby problemem była tarcza- bardzo sztywna swoją drogą, bardziej niż stock'owa avida. Ps. Zastosowanie tych siurków jak mniemam ma służyć do (tu cytat ze strony avid'a) "wymiany klocków bez użycia specjalistycznych narzędzi" czyli że chwytasz za siurki i wyciągasz . W praktyce trzeba się jednak trochę bardziej nagimnastykować EDIT: Hehe, nie no faktycznie obróciłem klocek na rysunku, już się zamotałem w tych obrazkach . W każdym bądź razie klocek jest w pozycji jaką mu producent przewidział- czyli dobrze, siurkami w dół Tutaj lepszy obrazek (na czerwono miejsce występowania problemu): Edytowane 27 Września 2010 przez philip100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2010 Zarówno pół-metaliki jak i ceramiczne działają lepiej od stock'owych. Szarpanie zniknęło, odgłosy też... Czyli twarde klocki rozwiązują problemy z bardziej "powycinanymi" tarczami. Nie mniej ceramiki działają genialnie, zamówiłem dokładnie te. Fakt że drogie ale zostawiają daleko z tyłu stock'owe jak i półmetaliki avid'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy84 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Kolego philipie mam pytanie i prosiłbym o odpowiedź, jeśli to nie tajemnica - ile kosztował Cię sam rower, a ile modyfikacje do niego? Rozumiem, że przed zabraniem się do modyfikowania zrobiłeś rozeznanie i dowiedziałeś się, że jak sądzę, ramy od Scale'a 40 do 60 są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 (edytowane) Rower (oryginał) kosztował 3.600 PLN. Zostało wymienione praktycznie wszystko oprócz ramy i sterów. Za same modyfikacje (uwzględniam tylko części które obecnie znajdują się na rowerze) wydałem ~11.000 PLN. Gdybym miał doliczyć jeszcze części które kupiłem ale siedzą w garażu (a nóż się przyda... ) to doszło by jakieś ~2000 PLN + części z oryginalnego scale60 ~2000 PLN. Co łączie dało by kwotę ~15.000 PLN . Scale 40-60 to praktycznie te same ramy różniące się jedynie malowaniem a informacje czerpałem z oficjalnej strony scott'a (niestety strona w tej chwili nie zawiera już projektów z 2010r.). Scale 60 wybrałem celowo, ponieważ w planach miałem modyfikacje a przepłacanie za części które i tak zaraz wymienię mijało się z celem. Mam nadzieję że mogłem pomóc Pozdrower Edytowane 15 Stycznia 2011 przez philip100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy84 Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 UUu grubo Muszę przyznać, że rower prezentuje się świetnie. Idealnie trafia w mój gust i upodobania kolorystyczne Jakby Ci "zginął" to możesz zacząć szukać w mojej piwnicy A tak całkiem serio, to pytam, bo znajoma przymierza się do scott'a i robimy rozeznanie w sytuacji. Tak właśnie myślałem, że ramy są identyczne i faktycznie - jeśli w planach miałeś gruntowne modyfikowanie roweru, to kupowanie droższego nie miało sensu. Jeszcze raz - piękny rower PS.Gdzie kupowałeś śrubeczki niebieskie do klamek i chyba manetek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 (edytowane) Śrubki i wszystko co jest na rowerze ciągnąłem z CRC. Aż tak gruntownych zmian nie planowałem ale po 2 zakupach dali mi eVoucher i tak jakoś popadłem w szał zakupowy Dzięki Pozdrower. Edytowane 19 Stycznia 2011 przez philip100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bike Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 (edytowane) Hohoho... no to poszalales. Ja sie powoli tez przymierzam do zbicia mojego Scale 50, ale az to nie zaszalej. Zapewne, jak sie za to zabiore, zglosze sie do ciebie z kilkoma pytaniami, jako ze juz jestes doswiadczony w branzy Jak dla mnie rewelacyjnie wyglada kiera! Sam rowerek ten rzut z gory rewelacja. A zastanawia mnie siodlo? Dlaczego jest tak bardzo wysuniete do przodu i lekko pochylone w dol? Musiales redukowac nieco uroki geometrii? Swoja droga: jakbym zbil kiedys swojego do ponizej 9kg, to chyba ze szczescia pojechalbym na 200km wycieczke, nie wazne, ze bym padl w srodku, ale bym nie przestawal pedalowac.... Super robota! Jestem zachwycony. Edytowane 27 Marca 2011 przez bike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) A zastanawia mnie siodlo? Dlaczego jest tak bardzo wysuniete do przodu i lekko pochylone w dol? Musiales redukowac nieco uroki geometrii? Geo z mostkiem 100mm (jak w oryginale) jest dla mnie idealne. Problem pojawił się gdy kupiłem 2cm dłuższy mostek (120mm). Chciałem poeksperymentować ale nie wyszło, zniwelowałem to na siodełku ale i tak nie jest to tak jak być powinno... Teraz mam już inną sztycę i siodło (3T Doric LTD + Selle Italia SLR XC), ze względu na specyficzne mocowanie i obawę o pręty siodła nie mogę sobie pozwolić na takie kombinacje. Górna rura tej ramy jest dosyć długa więc bardzo łatwo o przesadę podczas eksperymentów z komponentami. Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez philip100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4oman Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 http://rzucpalenie.net23.net/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi