Kubishon Napisano 21 Sierpnia 2010 Napisano 21 Sierpnia 2010 Witam. Wszystkie moje poprzednie tematy są dotyczące nowego roweru, są już nieważne ponieważ w moje ręce wpadł rower niemieckiej firmy FR Stiffee o roboczej nazwie RedBull. I tu zaczynają się schody. Na tym rowerze mam zamiar jeździć maratony MTB, a rower jak sama nazwa wskazuje służy do FR. jeśli miałbym jeździć na oryginalnej ramie to musiał bym ją oddać do spawania albo zamówić tylną część zawieszenia. A jeśli kupowałbym jakąś nową ramę fulla, to jaką która nadawała by się do MTB i czy dało by się przełożyć komponenty z tamtego roweru do nowej ramy, chodzi mi głównie o korbę bo jest troszkę dziwna. Za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny. Proszę o szybko odpowiedź. Link do roweru: http://forum.bike-magazin.de/showthread.php?t=1924 (niestety znalazłem tylko po niemiecku.)
Kubishon Napisano 22 Sierpnia 2010 Autor Napisano 22 Sierpnia 2010 roseversand.de <--- W końcu znalazłem stronę tej firmy. Niestety z niemieckim u mnie słabo, więc konia z rzędem za znalezienie wahacza do Red Bulla FR Stiffee
ugupu Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 Strona którą znalazłeś to sklep sportowy. Nie wydaje mi się, żebyś znalazł producenta-podejrzewam, że jakaś tajwańska fabryka puszcza te rowery pod brandem Red Bull na zamówienie niezależnego dystrybutora. Wydaje mi się więc, że dostanie nowego wahacza będzie graniczyć z cudem. Jeśli jest taka możliwość to spawać.
Kubishon Napisano 22 Sierpnia 2010 Autor Napisano 22 Sierpnia 2010 A czy http://allegro.pl/item1194117204_cube_ams_pro_100_pro_ritchey_okazja.html ta rama będzie się nadawała do XC i mojego roweru? W sensie czy będę mógł przełożyć osprzęt.
ugupu Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 Rama jak najbardziej pasuje do XC. Niepokoi mnie jej kolorystyka, nie było rowerów w tym kolorze w 2010 roku. Albo więc rocznik 2009 na przykład albo może po przejściach i z nowym lakierem i nalepkami. Choć wygląda w porządku. Zwróć uwagę na to, że sprzedawana jest bez tłumika. Co do osprzętu-nie wiem. Nie jestem jasnowidzem i nie wiem jaki masz osprzęt.
Kubishon Napisano 22 Sierpnia 2010 Autor Napisano 22 Sierpnia 2010 Fakt. Śpieszyłem się bo musiałem odkręcić zawieszenie do jutrzejszego/ew. pojutrzejszego spawania. http://forum.bike-magazin.de/showthread.php?t=1924 Osprzęt jest tu rozpisany. Ten drugi od góry. Pewnie to i tak nic nie pomoże bo nie ma żadnych zdjęć ale wolałem na wszelki wypadek wstawić.
ugupu Napisano 22 Sierpnia 2010 Napisano 22 Sierpnia 2010 Musisz sprawdzić, czy tłumik ma taką samą długość, czy jest identyczna średnica mocowania przedniej przerzutki oraz czy do nowej ramy będzie pasował wkład suportu. Reszta powinna być ok. Jeśli chodzi o tłumik, załóż temat w dziale amortyzacji na tym forum. Któryś z kolegów na pewno Ci poradzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.