Skocz do zawartości

[do 1500zł] do jazdy po mieście i lesie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do kupna roweru - jestem zupełnie zielony w tym temacie. Proszę zatem o pomoc w wyborze najbardziej odpowiedniego dla mnie modelu. Mieszkam na skraju miasta, przy samym lesie więc głównie będę jeździł po lesie. Las jest "cywilizowany", tj. ścieżki są dosyć szerokie, ubite, pozbawione większych dołków lub korzeni. Wokół mojego domu jest też dużo rozmaitych utwardzanych ale nie asfaltowych dróg/ścieżek (szutrowych, żużlowych, z płyt itd.). Mój wzrost to 188 cm, waga ca 95 kg. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Szymon

Napisano

Żeby nie zakładać nowego tematu to pozwolę sobie zapytać tutaj.

Warto kupować Level A2 V-Brake 2010 za 1150 czy dołożyć 300PLN do Level A2 Disc 2010?

Mój wzrost to 188 cm, waga ca 90 kg, budżet około 1200.

Napisano

Ja bym polecił ci crossa - Unibike Vipera. Sam go kupiłem w lipcu, po lekturze wielu wątków na tym forum i szczerze go polecam. Jeśli nie jeździsz po jakiś wertepach, preferujesz raczej asfalty i ubite drogi gruntowe, to będzię to rower idealny. Ja dałem za swojego 1699, ale widzę teraz, że w sklepie w którym kupiłem (activbike.pl) jest teraz przeceniony o 200 zł, więc mieści się w podanym przez Ciebie przedziale cenowym.

Napisano

No ja też myślałem o jakimś cross'ie. Ktoś polecał mi KROSS CROW PRERIA, co o nim myślicie? Czy ten rower da radę na leśnych ścieżkach albo na drogach utwardzanych ale niezbyt równych?

dlaczego A2? Na stronie Krossa ten rower figuruje jako rower do jazdy w trudnym terenie. Ja w trudnym terenie nie zamierzam jeździć - wydaje mi się że to wynika z mojego zapytania.

Napisano

Cross ze spokojem poradzi sobie w lekkim terenie.