AdishDJ Napisano 19 Sierpnia 2010 Napisano 19 Sierpnia 2010 Witam Na obecną chwilę posiadam opony Maxxis 1.95 typowo do jazdy w terenie. Na obecną chwilę poruszam się w 95% po asfalcie,a więc moje pytanie brzmi (jestem zielony w tych sprawach)jakiego rozmiaru oponę powinienem zakupić, aby powiększyć komfort jazdy. Jeśli to możliwe proszę o przykłady. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
rzymo Napisano 19 Sierpnia 2010 Napisano 19 Sierpnia 2010 Witam Na obecną chwilę posiadam opony Maxxis 1.95 typowo do jazdy w terenie. Na obecną chwilę poruszam się w 95% po asfalcie,a więc moje pytanie brzmi (jestem zielony w tych sprawach)jakiego rozmiaru oponę powinienem zakupić, aby powiększyć komfort jazdy. Jeśli to możliwe proszę o przykłady. Pozdrawiam i proszę o pomoc. Co rozumiesz pod hasłem komfort? Amortyzację drobnych nierówności przez oponę? Jeśli tak, to wybór jest jeden - Schwalbe Big Apple bądź Super Moto. Mimo swej szerokości b. szybkie opony. Natomiast jeśli pod hasłem komfort rozumiesz szybkość poruszania się, to jakiś węższy slick. Te pozostałe 5% to jaki teren? Bardziej ścieżki w lesie, czy bardziej zjazdy po kamieniach?
cebul08 Napisano 19 Sierpnia 2010 Napisano 19 Sierpnia 2010 Weź jeszcze pod uwagę Bontrager H2 26"x2,0. Jest to typowy slick, więc na bruku nie będziesz miał wrażenia jazdy traktorem, a przy odpowiednim ciśnieniu w kołach również nieduże opory toczenia. Jednocześnie dzięki swojej szerokości nie zakopią się, gdy zjedziesz z utwardzonej nawierzchni. Jedynie na błocko nie polecam.
AdishDJ Napisano 21 Sierpnia 2010 Autor Napisano 21 Sierpnia 2010 Co rozumiesz pod hasłem komfort? Amortyzację drobnych nierówności przez oponę? Jeśli tak, to wybór jest jeden - Schwalbe Big Apple bądź Super Moto. Mimo swej szerokości b. szybkie opony. Natomiast jeśli pod hasłem komfort rozumiesz szybkość poruszania się, to jakiś węższy slick. Te pozostałe 5% to jaki teren? Bardziej ścieżki w lesie, czy bardziej zjazdy po kamieniach? Bardziej ścieżki w lesie