Skocz do zawartości

[opony] Dwie oponki do 100zł

rowerz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam... Przedwczoraj rozwaliłem moją Kende 1,95 którą mam z tyłu... Poprostu lekko mi pękła z boku i wyszło trochę dętki taki bąbelek,złapałem kapcia,kupiłem nową dętkę... Da sie jeździć tyle że bardziej narażony jestem na złapanie "gumy". Z przodu mam oponkę firmy Vuelta USA kostkę 2,10 ... Dziś po przejażdżce po lesie również złapałem "gumę"... A że jest ona już wysłużona i trochu popękana trzeba zastanowić się nad nowym kompletem oponek...

Wypada zakupić coś lepszego... Najlepiej szerokość 2,10 ale żeby nie miały dużych oporów toczenia na asfalcie... Wiadomo również z asfaltu też się zjedzie od czasu do czasu... Chcę aby były wytrzymałe i nie za miękkie aby się nie ścierały... Nie znam się za bardzo na oponach rowerowych ale wiem że firmy Schwalbe i Maxxis są niezłe... Mam do wydania do 50zł na jedną opone... Proszę o pomoc... Pozdrawiam!

Napisano

Kenda Karma 2.0 - wersja zwijana.

Dość szeroki balon, szersze niż większość 2.1 nawet.

Ostatecznie Race King od Conti. Genialna trakcja ale większa waga.

Napisano

Dużo dobrego czytałem o tych Kendach Karmach... A o co chodzi z tym czy zwijane czy drutowane? To ma związek z tym czy to są dętkowe czy bez?

Napisano

Dobra czyli ja cały czas śmigałem na drutowanych...

Czyli te Kendy Karmy 2.0 zwijane będą dobre? Bo np. kendy karmy drutowane są 2x tańszę... Więc co mi doradzicie? Może jeszcze jakieś inne ciekawe oponki...

Napisano

Kevlarowe są po prostu lżejsze. Łatwo odchudzić dzięki temu rower niskim kosztem.

Ja mam też Kenda Karma 2.0 (zwijane) i też polecam.

Po napompowaniu są przynajmniej takie same jak moje poprzednie 2.1 (a może nawet trochę większe).

Jeździ się bardzo przyjemnie.

Napisano

Witam Kenda karma wystepuje w 2 wersjach kevlar i drut. Wersja kevlarowa jest ok 100gram lzejsza co daje nam 200 gram na komplecie a to duuuzo :icon_mrgreen:.