Skocz do zawartości

[do 1000zł]Rower MTB/ATB dla początkującego

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Zacząłem interesować się poważniej rowerami i chciałbym jakiś kupić.

Jestem początkujący, nie będę go raczej katował, będę nim jeździł po asfalcie, jakichś polnych drogach, trochę po leśnych drogach. Jak na razie przewiduje wydać na rower 1000 zł. Nie wiem czy coś się zmieni, może mi przybędzie trochę funduszy, lecz nie wiele.

Przeglądając oferty różnych sklepów oraz allegro znalazłem Meridę matts 10-v. Wydaje mi się dobra na początek.

Gdybym jednak miał więcej pieniędzy wziąłbym Meridę 20-v, Krossa Hexagona v6 lub Unibike Fusion '09.

http://allegro.pl/item1184334801_mer...ocuj_cene.html

Mógłby mi ktoś powiedzieć coś o tym rowerze? Może ktoś go posiada?

Pozdrawiam, Mateusz.

Napisano

Już zdecydowłaem i dołożę trochę wiecej pieniędzy i wezmę rower z kasetą zamiast wolnobiegu. Mam teraz do wyboru Unibike Fusion lub Meridę 20-v. Chyba zdecyduję się na Meridę, ale to jeszcze trochę zanim kupie :icon_mrgreen:

Napisano

Nie kupię crossa, bo przeciez nie wpadne takim do lasu i nie bede nim tam jezdzil. Będe jeździl asfaltem, ale także w lesie. Pisałem, że nie będe go katował, bo tak będzie, ale co jak co cross się do lasu nie nadaje.

Na pewno na początku nie będe zasuwałpo lesie. Z czasem mogę sie troche ukierunkować i zaczać więcej jeździc po tego typu terenie. Właśnie, dlatego zdecydowałem się na mtb. Nadaje się do jazdy po asfalcie, ale jak pojade do lasu to tez bedzie dobrze.

Napisano

Przeglądając forum natrafiłem jeszcze na dwa modele rowerów, które mógłbym wziąć pod uwagę przy kupnie.

Schwinn Mesa GS

http://allegro.pl/item1197476944_super_okazja_schwinn_mesa_gs_rock_shox_sram_sx_5.html

oraz

Arkus Vip 6.0

http://allegro.pl/item1187234241_rower_gorski_arkus_vip_6_0_20_deore_super_cena.html

Są one tańsze od np. Meridy Matts 20-v i wydaje mi sie, ze na lepszym osprzęcie, a juz na pewno lepszy jest amortyzator.