Skocz do zawartości

[koła]Nowe

Gapi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, otóż mam zamiar wymienić koła w moim starym rowerze Kross Hexagon V2, tylko nie jestem pewien paru rzeczy.

To koła o których myślę:

http://allegro.pl/it..._pc19_nowe.html

lub

http://allegro.pl/it...mach1_wawa.html

W starym Hexagonie z tyłu mam 7-biegowy wolnobieg. Czy wszystko będzie działało jak należy jeśli dokupię do kół 7-biegową kasetę i nowy łańcuch:

http://allegro.pl/it...h_7rz_cent.html Czy muszę wymienić coś jeszcze?

Jeszcze jedno, teraz posiadam opony 1,95 cala i nie wiem czy będą pasowały do kół alexrims, które mają szerokość wewnętrzną 16 mm.

Napisano

Gdzie taką podkładkę dostanę? Na allegro nie mogę znaleźć.

Nie wiem tylko, które koła będą lepsze. Te 10zł nie robi mi różnicy, ale nie znam się więc nie wiem czy droższe, znaczy lepsze. Czytałem gdzieś, że łożyska maszynowe są bardzo dobre.

Napisano

Gdzie taką podkładkę dostanę? Na allegro nie mogę znaleźć.

Nie wiem tylko, które koła będą lepsze. Te 10zł nie robi mi różnicy, ale nie znam się więc nie wiem czy droższe, znaczy lepsze. Czytałem gdzieś, że łożyska maszynowe są bardzo dobre.

Shimano w większosci swoich piast chwali się kulkami na polerowanych bieżniach że niby lepsze od konkurencji sa

Podejrzanie tanie te koła. Na granicy ceny materiału. Piasta przód + tył to juz minimum 35+70 w wariancie bardzo budżetowym a jeszcze felgi,szprychy, robocizna, zaplatanie....

Deorki czyli jakośc średnia to byłoby około 45 + 80 za same piasty więc 125. Jak chcesz - nigdy nie wiesz czy bieżnie, łożyska, wolnobieg, ośki, felgi to nie jakieś odzyski z ukrytymi wadami albo III gatunek fabrycznie. zaplatanie kosztuje wszedzie 40-70 za koło a gdzie cena obręczy i szprych czarnych?

Napisano