wood Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Witam, jezdze na vkach, kiedys na tarczy mechanicznej nie hydraulicznej.. tak się zastanawiam apropo Magury HS33 - czy jest to dobra inwestycja (rzecz jasna zakładamy ze klocki ok, ze wszystko odpowietrzone) chodzi mi konkretniej o problemy z jakimi mozna sie spotkać na trasie, słyszałem że Magura moze sie ?zakleszczyć? czy sprawa ta dotyczy tylko szczękowych czy również tarczowych hamulców hydraulicznych?? Czy magura jest dobrą inwestycją czy lepiej wg. was w tarcze inwestować? z góry dziekuje za pomoc, mam nadzieje ze nie zejdzie ten temat na dno zbyt szybko prosiłbym o wypowiedz przede wszystkim użytkowników tarczy hydraulicznej jak i Magury (szczękowej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uba86 Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Plusy to Ogromna siła ścisku i tym samym hamowania. Raz wyregulowana Magura może służyć cały sezon. Minusy to trochę trudności z ustawieniem jej, duża waga, wysoka cena oraz wysoka cena klocków. oraz słabe hamowanie jak to w V-kach w złych warunkach atmosferycznych. Jesli chcesz coś na V-ki to kup zestaw Avid SD 7. Najlepsze hample. Działają podobnie jak magura. Od dawna wiadomo że średniej klasy tarczówka hydrauliczna jest lepsza od większości V-ek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wood Napisano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 a z jakimi problemami mozna sie spotkac na trasie jesli chodzi o szczękowe hydrauliczne? wlasnie od znajomego slyszalem ze jest masakra - zakleszczone koła i ponad 40min sie chrzanił z rozwiązaniem problemu.. ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.