autobus Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Rower jeszcze nie jest złożony ale jak znajdę czas to poskładam go i popstrykam fotki. Wszystkie części ważyłem sam. Poniżej zamieszczam zestawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Rower jeszcze nie jest złożony ale jak znajdę czas to poskładam go i popstrykam fotki. Wszystkie części ważyłem sam. Poniżej zamieszczam zestawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 1 Września 2010 Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Wszystko fajnie, tylko ja zmieniłbym kasetę (jak tą zajeździsz to będzie ciężko ci znaleźć nową na 7 rzędów). Obręcze ciężkie, zmieniłbym je. Manetki też słabe, zmieniłbym na klamki tektro i na manetki alivio (jeśli ma być tanio) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 Nowe zestawienie te jest aktualne bo cześci już są zakupione i czekają tylko na montaż niektóre nie są poważone z braku czasu ale jak bedzie chwilka to poważę. Na czerwono są wagi nie ważone tylko wzięte z internetu orjętacyjnie. Koszyk: No name - 60g Hamulec przedni: Deore BR-M590 czarne - 192g Hamulec tylni: Deore BR-M590 czarne - 192g Linki i pancerze hamulcowe: Clarks premium brake kit teflonowe - 170g Kaseta: Deore CS-HG61-9 11-28T - 330g Łańcuch: Deore HG-53-9 - 270g Korba: Deore FC-M442 Octalink - 822g Przerzutka przód: Deore LX FD-M570 - 125g Przerzutka tył: Deore RD-M592 Shadow SGS - 281g Widelec: Rock Shox Judy XL z gwiazdką - 2012g Rama: Aluminiowa - 1756g Chwyty: PRO XC Foam + korki - 34g Kierownica: PRO Cross Country 25.4/580mm - 154g Stery: FSA Orbit X - 120g Pedały: Profex aluminiowe - 290g Siodło: Selle Italia Filante Biocolor - 194g Sztyca: Kalloy 26.8/270mm - 297g Manetki: Deore SL-M590 - 300g Zaciski kół: BBB - 114g Mostek: PRO XLT 25.4/90mm - 135g Opona przód: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 564g Opona tył: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 564g Dętka przód: Schwalbe AV13 26x1.5-2.5 - 192g Dętka tył: Schwalbe AV13 26x1.5-2.5 - 192g Koło przód: Alex Rims DM24 26"/Ritchey - 1060g Koło tył: Wienmann X-plorer 26"/Quando - 1267g Zacisk sztycy: No name - 55g Linki i pancerze przerzutek: Crarks premium gear kit teflonowe - 147g Rogi: PRO alloy SL - 62g Suport: Shimano BB-ES25 68/118mm - 297g Klamki: Deore BL-M590 - 168g Co by tu jeszcze zmienić głownie to myślę nad kołem przednim tylnie dopiero co kupiłem tak że jeden sezon pośmigam na nim. Myślałem też nad zbiciem wagi widelca i tak się zastanawiam czy wymienić na amortyzowany czy na sztywny głownie jeżdzę po drogach ubitych z lekkiego żwirku ale co kilka dni jade też cały czas szosą. A nie chciałbym wydawać zbytnio dużych pieniędzy myślałem tak : - koło przód do 300zł - widelec do 500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Rower już jest stoi o własnych kołach była jazda próbna tak że wszystko działa jak należy. Dziś lub jutro zrobię parę fotek i wrzucę wieczorkiem. Każda z poniższych części ważyłem. Kierownica: PRO Cross Country 25.4/580mm - 148g Chwyty: PRO XC - 21g Korki: PRO XC - 4g Klamki hamulcowe: Shimano Deore BL-M590 - 168g Manetki: Shimano Deore SL-M590 3x9 - 272g Mostek: PRO XLT 25.4 90mm - 123g Stery: FSA Orbit X - 111g Hamulec przedni: Shimano Deore LX BR-T660 - 186g Hamulec tylni: Shimano Deore LX BR-T660 - 186g Rama: Aluminiowa - 1784g Zacisk sztycy: No name - 55g Sztyca: Kalloy 26.8/300mm - 292g Siodło: Selle Italia Filante Biocolor - 179g Koszyk: No name - 60g Pancerze i linki: Clarks Premium teflonowe - 190g Korba: Shimano Deore FC-M442 175mm 44-32-22 Octalink - 823g Suport: Shimano Deore BB-ES25 68/118 - 298g Kaseta: Shimano Deore CS-HG61-9rz 11-28 - 258g Łańcuch: Shimano Deore HG-53 - 287g Przerzutka przód: Shimano Deore LX FD-M570 - 125g Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow - 281g Rogi: PRO SL - 62g Koło przednie: Alex Rims DM24 26"/Ritchey - 1060g Koło tylnie: Wienmann X-Plorer/Quando KT-MP412 - 1279g Widelec: Rock Shox Judy XL + gwiazdka - 2012g Opona przód: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 821g Opona tył: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 802g dętka przód: Schwalbe AV13 - 193g dętka tył: Schwalbe AV13 - 192g Zaciski kół: No name - 153g Pedały: Profex K-326 - 382g Inne: - Licznik - Pompka W przyszłości zmiana widelca na sztywny, sztycy, opony, dętki, zaciski kół, koła, pedały. Łączna dotychczasowa waga to : 12807g Oto kilka zdjęć : Fotki roweru by autobus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berkas97 Napisano 5 Października 2010 Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Yyy wybaczcie, może się nie wyznaje, ale czy to nie jest przypadkiem jakiś BOXXER !? Po co w HT amor trójpółkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
philip100 Napisano 5 Października 2010 Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Gdyby to ode mnie zależało to zamiast dzielić budżet na przednie koło i widelec całość przeznaczył bym na widelec. Za 800zł powinieneś znaleźć używaną rebe, to już 400g mniej Z drugiej strony jeśli chcesz jeździć tylko i wyłącznie po szutrach / asfalcie i nie masz chęci wydawać sporej sumy na lekkiego amorka który działał by jakoś przyzwoicie to kup sztywny - lepsze to niż "byle uginacz" za parę groszy a za resztę wymienisz koła. Btw. Ciekawi mnie skąd w rowerze tego typu wziął się widelec trójpółkowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berkas97 Napisano 5 Października 2010 Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Sry, nie zauważyłem że to JUDY, ale ta trójpółka nadal mnie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twix09 Napisano 5 Października 2010 Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Stare RSy miały także wersje trójpółkowe. http://www.chinabike.net/newbbs/UploadFile/2009-12/2009129239837300.jpg tutaj sid w trójpółce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2010 Jeśli chodzi o ten amortyzator to pochodzi ze starego roweru tak że ta rama na której jest ten rower złożony oraz koła są także ze starej konstrukcji tego roweru reszta części jest kupiona osobno ale ten amor chce wymienić na sztywny tylko na razie nie mam kasy. A to wszystko leżało w piwnicy i wymontowałem ramę oraz amortyzator i koła bo nie mam kaski na te części teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2010 Nowy nabytek zmieniłem przedni amortyzator na sztywny tak jak chciałem ponieważ był zbędny dla mnie. Oraz mam nową lewą korbę bo w tej fabrycznej mi się zerwał gwint w mocowaniu pedała korba to Shimano Deore LX FC-M571 175mm wersja hollowtech. Oraz zdemontowałem koszyk na bidon bo był mi zbędny. Odchudziłem też trochę pedały wyciołem zbędny metal. Nowe zestawienie wagi: Kierownica: PRO Cross Country 25.4/580mm - 148g Chwyty: PRO XC - 21g Korki: PRO XC - 4g Klamki hamulcowe: Shimano Deore BL-M590 - 168g Manetki: Shimano Deore SL-M590 3x9 - 272g Mostek: PRO XLT 25.4 90mm - 123g Stery: FSA Orbit X - 111g Hamulec przedni: Shimano Deore LX BR-T660 - 186g Hamulec tylni: Shimano Deore LX BR-T660 - 186g Rama: Aluminiowa - 1784g Zacisk sztycy: No name - 55g Sztyca: Kalloy 26.8/300mm - 292g Siodło: Selle Italia Filante Biocolor - 179g Pancerze i linki: Clarks Premium teflonowe - 190g Korba: Shimano Deore FC-M442 175mm 44-32-22 Octalink/Deore LX FC-M571 - 776g Suport: Shimano Deore BB-ES25 68/118 - 298g Kaseta: Shimano Deore CS-HG61-9rz 11-28 - 258g Łańcuch: Shimano Deore HG-53 - 287g Przerzutka przód: Shimano Deore LX FD-M570 - 125g Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M592 SGS Shadow - 281g Rogi: PRO SL - 62g Koło przednie: Alex Rims DM24 26"/Ritchey - 1060g Koło tylnie: Wienmann X-Plorer/Quando KT-MP412 - 1279g Widelec: eXotic Rigid Alu CC-F0165-26 + gwiazdka - 1021g Opona przód: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 821g Opona tył: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 802g dętka przód: Schwalbe AV13 - 193g dętka tył: Schwalbe AV13 - 192g Zaciski kół: No name - 153g Pedały: Profex K-326 - 346g Inne: - Licznik - Pompka Łączna dotychczasowa waga to: 11673g Oto kilka zdjęć : Fotki roweru by autobus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 24 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Wreszcie nadeszły jakieś zmiany w moim rowerku. A więc tak zmieniłem pedały, pomalowałem ramę, przedni hydraulik, przednia przerzutka, oraz koła, korba. Nowe zestawienie (wszystko ważone) wygląda tak: Kierownica: PRO Cross Country 25.4/580mm - 148g Chwyty: PRO XC - 21g Korki: PRO XC - 4g Manetki: Shimano Deore SL-M590 3x9 - 272g Mostek: PRO XLT 25.4/90mm - 123g Stery: FSA Orbit X - 111g Hamulec przedni: Clarks S2 Hydraulik (klamka +linka + zacisk + adapter) - 402g Tarcza: Clarks S2 185mm - 161g Rama: Coyote - 1765g Zacisk sztycy: No name - 55g Sztyca: Kalloy 26.8/300mm - 292g Siodło: Selle Italia Filante Biocolor - 179g Linki i pancerze: Clarks Red - 50g Korba: Shimano Deore FC-M540 170mm 44-32-22 - 663g Suport: Shimano BB-ES30 68/118 - 273g Kaseta: Shimano Deore CS-HG61-9rz 11-28 - 258g Łańcuch: Shimano Deore HG-53 - 287g Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M590 - 167g Przerzutka tył: Shimano Deore RD+M592 SGS Shadow + 281g Rogi: PRO SL - 62g Koło przód: Fulcrum Red Metal 10 - 897g Koło tył: Fulcrum Red Metal 10 - 1099g Widelec: eXotic Rigid Alu. CC-F0165-26 - 1001g z gwiazdką Opona przód: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 821g Opona tył: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 802g Dętka przód: Halfords 26x1.50-2.10 - 174g Dętka tył: Halfords 26x1.50-2.10 - 173g Zaciski kół: BBB - 117g Pedały: Shimano SPD PD-M520 - 373g Podkładki: 3x5mm Alu. - 14g Inne: - licznik - pompka Łączna dotychczasowa waga to: 11045g Fotki zrobione zaraz po złożeniu roweru: fotka 1 fotka 2 Zmiany jakie jeszcze chce dokonać to: wymiana opon na Panaracer Fire XC Pro Red 1.8 Fold, sztyca czarna (ciężko będzie znaleźć coś w miarę fajnego i lekkiego o średnicy 26.8 ale będę szukał), zacisk sztycy, podkładki czerwone ( te co mam są złote bo w sklepie już nie mieli czerwonych lipa) i to by było na tyle. Chyba że mi coś jeszcze do głowy wpadnie ale to się jeszcze zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy66 Napisano 24 Marca 2011 Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Szczerze to w poprzedniej wersji kolorystycznej wyglądał o niebo lepiej.Jak to kolor może wszystko zepsuć (no i te czerwono/różowe dodatki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Rower w poprzedniej wersji kolorystycznej robił o wiele lepsze wrażenie. Ta zielona rama sama w sobie jest brzydka a razem z dodatkami złotymi i czerwonymi robi się niezła choinka. Trzeba było zostawić srebrną i do niej złote czy czerwone dodatki. Albo pomalować na inny kolor może czerwony czy czarny. Sam rower jest bardzo fajny a ta zieleń daje mu -100 do "fajności". A i jeszcze razi mnie sposób zamontowania zacisku pod siodło. Czemu tak sterczy pionowo? I siodło jest pod dziwnym kątem, chyba że tak ci wygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 A tu jeszcze 2 w świetle dziennym Fotka 1 Fotka2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenjisan Napisano 25 Marca 2011 Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Jeżeli mogę podać moją wizję. Czarna sztyca, czarny zacisk, wywalić pompkę (ew też czarna), czarne korby, czarne pancerze lub jeżeli by się udało to kolor ramy. Do tego wywalić naklejki z kół. Imho ten zielony kolor nie jest brzydki, wydaje mi się tylko trudny z łączenia z innymi, czerwony tu zdecydowanie odpada. Aha wcześniejsze malowanie ramy było całkiem fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Posłuchałem kolegi z góry i miał zdecydowanie racje co do zmian rower całkiem inaczej wygląda. Powróciłem też do amortyzatora ponieważ jak jeździłem na sztywnym dłużej to ręce mnie bolały. Amortyzator się sprawuje świetnie jak dla mojej turystycznej jazdy wystarczy. Waga roweru wzrosła ale po zmianie opon i dętek spadnie gdzieś z 600g myślę. Kierownica: PRO Cross Country 25.4/580 - 148g Chwyty: PRO XC - 21g Korki: PRO XC - 4g Manetki: Deore SL-M590 3x9 - 272g Mostek: PRO XLT 25.4/90 - 123g Stery: FSA Orbit X - 111g Hamulec przód: Clarks S2 (klamka+zacisk+linka) - 384g Tarcza: Clarks 160mm - 122g Rama: Coyote - 1765g Zacisk sztycy: Pro - Lite Garda 31.8 - 24g Sztyca: Tioga T-Bone 26.8/350 - 288g Siodło: Sele Italia Filante Biocolor - 179g Linki i pancerze: Clarks tefloowe - 95g Korba: - Tarcz: Deore M442 44T - 77g Deore M510 32T - 43g Deore M510 22T - 40g - Ramiona: Deore M510 175mm - 441g - Śruby: Shimano/SARS - 11g - Śruby suportu: Shimano - 39g Suport: Shimano BB-ES30 68/118 - 273g Kaseta: Deore CS-HG61-9rz 11-28 - 258g Łańcuch: Deore HG-53 - 287g Przerzutka przód: Deore FD-M590 - 167g Przerzutka tył: Deore RD-M592 SGS Shadow - 281g Rogi: PRO SL - 62g Koło przód: Fulcrum Red Metal 10 - 897g Koło tył: Fulcrum Red Metal 10 - 1099g Widelec: SR Suntour XCR LO 100mm + gwiazdka - 2403g Opona przód: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 821g Opona tył: Kenda Kwick K-879 26x1.95 - 802g Dętka przód: Halfords - 174g Dętka tył: Halfords - 173g Zaciski kół: BBB - 117g Pedały: Shimano PD-M520 - 373g Podkładki: FSA 15mm / Point One 30mm - 25g Inne: - Licznik Łączna dotychczasowa waga to: 12399g Kilka zdjęć: Fotka 1 Fotka 2 Fotka 3 Co teraz sądzicie o nim ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaniszMTB Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Teraz ładny rowerek się zrobił lecz amor kuje w oczy! ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Wiem ale już nie miałem zbytnio kasy a musiałem coś kupić bo mnie ręce bolały myślę że ten sezon przejadę na tym a na następny kupie coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radradish Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 Nie podałeś błędu pomiarowego, nie policzyłeś odchylenia standardowego, NIC. IMO pod uwagę należy w tej kwestii wziąć też błoto, które przylepia się do kół, ramy ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autobus Napisano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2011 Nie bądź taki filozof. Ten rower składałem do jazdy turystycznej a poza tym on ma mi sprawować tylko i wyłącznie frajde z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.