maciej762 Napisano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) Dobry, zamierzam kupić rower, przymierzam się do 29era od krossa, rozmiar ramy będzie wystarczający? Nie mam doświadczenia w normalnych rowerach. W 26" szukałbym raczej 20/21, kross niestety wyboru w rozmiarach 29" nie przewidział. Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez maciej762 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucharz1986 Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 Mam unpluggeda i 184 cm wzrostu. Fabrycznie jest sztyca 35cm - za krótka bede musial kupic 40cm. Normalnie przy ramie 19 cali mam sztyce(40cm) wyciagnieta 2,5 cm od znaku ostrzegawczego. Musze dodac ze mam dlugie nogi jak na swoj wzrost. Dla Ciebie powinna wystarczyc ta 40ka wyciagnieta na maxa a jak nie to moze cos rooxa(43cm) albo thomson(41cm). A tak btw unplugged to swietny wybór, daje bardzo duzo frajdy z jazdy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgud Napisano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2010 przy 186 cm podczas testów czułem się bardzo komfortowo, dodatkowe 4 cm nie powinny być przeszkodą, jak coś dasz troszkę dłuższy mostek od standardowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) BBB ma sztyce Longscraper o długości 450mm o średnicy 27,2 i 31,6. Nie wiem czy pasują, bo Kross nie chwali się jaką dał średnicę. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez zekker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2010 27,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...