oclahomapl Napisano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 Witam mam problem, kiedy założę klocki to potem ledwie co mogę włożyć koło .. taka jest mała szczelina między klockami ;( .. Jak mogę cofnąć te tłoczki zaciskające klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MonoVan Napisano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 włóż między nie linijke lub śrubokręt i rozepchnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oclahomapl Napisano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2010 Wracają do poprzedniego położenia .. nie ma innej możliwości powiększenia tej szczeliny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oclahomapl Napisano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tobiz Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Skoro wracają, to możliwe, że masz za dużo w układzie za dużo płynu, miałem kiedyś podobną sytuację w Grimece, po upuszczeniu udało się cofnąć. Przygotowujesz przy zacisku jak do odpowietrzania, odkręcasz śrubę odpowietrzającą i cofasz tłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oclahomapl Napisano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 a która to śruba odpowietrzająca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tobiz Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 Powinna być obok przewodu hydraulicznego, z taką gumową osłonką (czepkiem), na zdjęciu na pierwszym planie. Nie chcę tu uchodzić za eksperta, bo Aurigę miałem krótko i nic z nią nie robiłem. Do tego powinieneś użyć zestawu do odpowietrzania, ewentualnie powinny pasować kroplówki Zakładasz kroplówkę na ten zaworek, drugi koniec umieszczasz w jakimś słoiczku z olejem mineralnym do hamulców, odkręcasz, wciskasz tłoki i zakręcasz, przynajmniej tak to u mnie wyglądało, ale to trochę inna konstrukcja. Uważaj, bo może się potem okazać, że hamulec do odpowietrzenia będzie. Tu masz jak odpowietrzyć: http://www.tektro.com/04suport/pdf/Auriga-Polish.pdf Proces podobny, ale zakładasz tylko z dołu. Ewentualnie możesz najpierw spróbować je rozepchnąć śrubokrętem jak było wcześniej mówione i zostawić na jakiś czas zablokowane, na noc powiedzmy, jest szansa na sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rrobsonm Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 wg mnie lepiej by było otworzyć zawór przy klamce, rozepchać i wtedy go zakręcić (uważać żeby przy klamce nie rozlał się płyn, szczególnie na tarcze). Dołem jest szansa że płyn wyleci pod wpływem grawitacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tobiz Napisano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2010 rrobsnom ma lepszy pomysł, zrób jak mówi, obejdzie się bez kupowania oleju itp. a i mniejsza szansa, że coś nie tak pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.