Krzysieek Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 Nie znam się za dobrze na sprzęcie. Kupiłem w Decathlonie parę rzeczy (raczej z braku znajomości innych sklepów i z przeświadczenia, że im większy sklep, tym tańsze produkty), a teraz zastanawiam się, jaka jest ogólna opinia na temat tej sieci. Ufam, że bardziej doświadczeni rowerzyści będą mieli w tej kwestii więcej do powiedzenia. Zauważyłem, że Decathlon stosuje strategię sprzedaży produktów swoich własnych marek (tzn. takich, które kupić można tylko tam). Jak Waszym zdaniem kształtuje się relacja cena / jakość? Na co zwracać uwagę? Póki co nie mam w planach kupna niczego konkretnego. Pytam na przyszłość i z czystej ciekawości. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUBUs Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 Ja kupowałem tam 2 koszulki rowerowe i sobie chwalę. Po wielu praniach wciąż się dobrze trzymają. Ja mogę polecić ten sklep w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 16 Sierpnia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-0834768945443082%3Aon1223f81ru&ie=ISO-8859-2&q=decathlon&sa=Szukaj&siteurl=www.forumrowerowe.org%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dsearch%26do%3Dnew_posts%26search_filter_app%5Bforums%5D%3D1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gdy Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 jezeli chodzi o kraków to ten przy plazie to wyspa totalnej porazki . chociaz ostatnio ładna wyprzedaz i przecene na rowerach mieli . szkoda, że sie ocknałem za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...