Skocz do zawartości

[amortyzator przód] kupno

User19

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ten i tak ma już 80 mm. Nówki z mniejszym skokiem prawie na pewno się nie kupi, już nie mówiąc o wyborze amorów na 1".

Jak poszuka to kupi...Cape CL, choc sprzed kilku lat to jeszcze sie pojawiaja nowki jakies lezaki magazynowe albo RTS 191

Napisano

tak pisaliście szukałem coś z małym skokiem mam takie propozycje: Suntour M-2000 ale coś mi sie wydaje ze to kapa sprzęt za taką cenę a może cos forumowicze mi polecą , i pomogą tak w ogle jestem zielony w tym temacie

Napisano

Weź nie żartuj - wolałbym jeździć na sztywnym widelcu niż tym czymś.

Chętnie byśmy coś doradzili, ale:

- Twoja rama jest na stery 1" - wybór amortyzatorów w tym standardzie jest bardzo mały

- rama nie jest przewidziana na amortyzator - podniesienie przodu wynikające z montażu amora popsuje geometrię i prowadzenie roweru

- w związku z powyższymi wybór zmniejsza się prawie do żadnego

- dodatkowo budżet pewnie ograniczony, a sens inwestowania w ten rower znikomy więc najlepszą radą będzie zaczęcie zbierania kasy na nową ramę, a jeszcze lepiej nowy rower.

Napisano

To może dostane jakieś wskazówki co do ramy i tak żebym mógł przenieść jak największą ilość cześć z starego bike-a jakieś propzycje czekam na odp i dodam jeszcze ze jestem wysoki to żeby cos pomogło.

Napisano

Najprosciej, sprzedaj stary kup nowy, jest gw i problem z glowy. Jezeli oczywiscie nie masz kasy lub nie chcesz inwestowac to sie pogłowimy lecz myśle ze koledzy w innym dziale by bardziej pomogli.

Napisano