Skocz do zawartości

[amortyzator przód] Epicon SR Suntour

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Pytanie mam odnośnie tego właśnie amortyzatora co w temacie, EPICON SL SANTOUR, zakupiłem go już z rowerkiem i wszystko jak najbardziej super, chodzi genialnie z tego co widziałem na forum opinie o nim nie są też najgorsze.

Kupując cały rower szczerze powiem że nawet nie miałem pojęcia że jest to powietrzny amortyzator, od pół roku jeździłem aż teraz na pewnej małej wyprawie obadałem że jest to powietrzny bo znalazłem zaworek "wentyl" i zachciało mi się pobawić -> zeszło powietrza trochę, co teraz ?? zakupiłem Sobie już pompkę czekam na przesyłkę, ale pytanie do ilu mam to pompować co i jak? Gdzieś wyczytałem że jest też jakaś tabelka jakie ma być w nim ciśnienie itd.

Jestem zielony jeśli chodzi o te powietrzne amortyzatory.

Mile widziana pomoc od was Koledzy...

Napisano

Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się że pompujesz amortyzator pod siebie to znaczy tak aby tobie odpowiadał powietrzne amory maja to do siebie że są w miarę uniwersalne .

Napisano

zobacz na stronie producenta, lub napompuj powiedzmy 150 psi, i zobacz czy Ci odpowiada ewentualnie dopompuj bądź popuść. Amorka tym nie zepsujesz

Napisano

Witaj.

Pod wagę 75kg idealne dla mnie ciśnienie to 80psi do jazdy codziennej. Jak chcę jeździć szybciej dobijam do ~95psi, ale wtedy tracę na komforcie, co jest oczywiste :wallbash:

Napisano

Ja jak dotad zrobilem jakies 100 km na Epiconie, ktory kupilem w srode. Moja waga wynosi 71-72 kg. Z poczatku przetestowalem amor przy 60 psi lecz jest to lekka przesada bo amor jest zbyt miekki i buja przy normalnej jezdzie. Jezdze przy cisnieniu 70 - 75 psi i calkiem ladnie to chodzi.

Napisano

Dziękuje Koledzy za odpowiedzi jakoś to się przetestuje tak jak mówicie... czekam teraz tylko na pompkę do niego dziś zamówiłem...

THX.

Napisano