Scowl Napisano 14 Sierpnia 2010 Napisano 14 Sierpnia 2010 Witam Chciałbym złożyć coś co by podchodziło pod Duala przy użyciu części z Roweru Kross SFX 700 Moim głownym problemem jest rama i tylna przerzutka. ( Przy skokach oderwała się część, i teraz w kółko jeżdżę to naprawiać) Ramę wybralem "Dartmoor Street fighter 14" Przerzutkę "Shimano Deore XT RD-M770 GS" Najważniejsza dla mnie jest wytrzymałość i lekkość Teraz moje pytania: -Czy części z SFX [suport, widelec, rurka od siodełka itp. będą pasować do Ramy Dartmoora -Czy opłaca mi się wymienić Amortyzator (przypominam, chciałbym żeby to podchodziło pod Duala, ale nie stac mnie na amortyzator za ponad 400 zł, najlepiej by było gdybym ze wszystkim zmieścił się w 700-750 zł -czy dam rade to skręcić sam, czy musze oddać rower do specjalisty? (nie jestem zbyt doświadczony) Oto Link do strony z SFX-em ( http://www.gbmotors.pl/produkt,Rower_Kross_SFX_700__,94,7990.html ) Z tym, że mam tarczę na przodzie. Z góry dziękuję Scowl Ps. Zaznaczcie i skopiujcie cały link, nie naciskajcie na wyróżnioną część
hero9978 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Morze nie które cześć będą pasować ale np koła rozpadną się po 2 skokach najlepiej poszukaj czegoś używanego w podobne cenie . A i Krossa możesz sprzedać za 150 zł i masz 1000zł za to cenę kupisz coś niezłego na początek .
Browing Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Opis twojego roweru nie jest tam zbyt dokładny. Podaj z którego roku jest twój. Przy takim budżecie nie kupuj żadnych drogich części typu przerzutka XT. Zakładam że rama kosztowała 350zł, więc zostaje nam 400zł. Gdy będziemy znać rocznik, możemy dokładnie wiedzieć co w tym siedzi. ;] Będzie też miło jak zmierzysz średnicę zew. sztycy (ta "rurka od siodełka") i średnicę kierownicy na środku (tam gdzie jest przykręcona do mostka-wspornika kierownicy).
Lollex Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Jeżeli chodzi o rame to darty w dobrym stanie uzywki schodza po 200zł. Wiem bo sam tak kupiłem swojego. Dasz rade skrecic sam, w necie jest cała masa poradnikow, też wiem bo sam kożystałem. na pewno nie bedzie pasować sztyca, no i zależy właśnie od roczniku roweru. Jeżeli chcesz skladać to go zostaw, zawsze sie coś przyda lecz nie na dlugo wiec i tak kiedys bedziesz musiał wymieniac. Rozważ jeszcze sprzedaz tego i kupno całego roweru, na allegro jest masa licytacji, do 1000zł na pewno coś wychaczysz fajnego
ttomii88 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Kupilem kiedys ten rowerek za symboliczna kwote od znajomego, wzialem z niego tylko kola a reszte sprzedalem dalej. Moim zdaniem na poczatek kup rame jakas tania dualowa za nie wiecej niz 200zm, amortyzator duro, uzywka za ok 200zl, jakas mocna korbe i szersze opony. Kola sa na obreczach alexrims, wbrew pozora naprawde dobre jak na seryjny rower za 900zl, piasty chyba joytecha, tylna dosc dobra na kasete 8 rzedowa a nie wolnobieg jak w wiekszosci tanszych krosow. Seryjnie mostek i kiera zoom, mostek troche dlugi wiec tez przydalo mi sie kupic jakis krotszy, kierownica mysle, ze moze byc na poczatek. Hamulce o ile pamietam byly jakies ahlonga czy cos w tym stylu, bez rewelacji ale dobrze wyregulowane dzialaja jako tako. Rerasumujac wymien: - rame - amora - opony - mostek - korbe Z czasem sukcesywnie wymieniaj pozostale podzespoly.
Lollex Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 http://allegro.pl/item1175160500_kross_sign_ds_sram_x5_grafitowy_17_wyprzedaz.html lub tansza wersja http://allegro.pl/item1179518729_kross_sign_ds.html Masz całkiem niezły bik za przystepna cene, z dobrymi komponentami (co prawda nie mam przekonania do launcha, ale moze bedzie ci sluzyl dobrze) i mysle ze to dobra propozycja.
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 ok, dzisiaj po południu zejde do piwnicy po rower, i powiem wam wszystko co chcecie wiedziec, chodzi o to, ze mam 13 lat i niezbyt szeroki budżet, wiec amortyzatorek bym chetnie zostawił, Właściwie to nie jest jakis kiepski, tylko nie wiem czy bedzie odpowiedni dla ramy. Sztyca, ok moge wymienic, strasznie droga pewnie nie jest Teraz tak, Czy korba i opony sa naprawde warte wymiany? Moze na razie bym je zostawił, i kupił nową ramę i uzywany amortyzator? Bo na to by mnie było stać A, ten Kross który proponujesz wazy ok 17 kg, troche duzo, pozatym nie chciałbym kupowac Krossa
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Przerzutkę kup XT ale z SHADOW ! I teraz czy chcesz rower na tor dualowy , czy chcesz "duala " Większość części przełożysz ,ze starego roweru . Składanie roweru to łatwizna , coś jak puzzle ( z dobrymi narzędziami ) . W kolarstwie lekki części kosztują majątek . Amortyzator to podstawa roweru , dobry wiele wybaczy , tani się rozsypie szybko .
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 A, rocznik roweru 2006 I nie wiem, co z ta przerzutką, potrzebuje takiej, która nie oderwie mi sie przy skokach ale dac 160 zł za przerzutke to sporo
hero9978 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Kross sign nie waży 17 kilko :wallbash: Najlepiej kup nowego signa i będziesz śmigał a ty co ci wyjdzie to się rozpadnie po 1 skoku http://allegro.pl/item1175160500_kross_sign_ds_sram_x5_grafitowy_17_wyprzedaz.html albo tego tylko negocjuj cenę http://allegro.pl/item1179518729_kross_sign_ds.html
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 A, rocznik roweru 2006 I nie wiem, co z ta przerzutką, potrzebuje takiej, która nie oderwie mi sie przy skokach ale dac 160 zł za przerzutke to sporo To nie ma byc rower na tor, tylko prowizoryczny "dual" do skokow i ewolucji A, rocznik roweru 2006 I nie wiem, co z ta przerzutką, potrzebuje takiej, która nie oderwie mi sie przy skokach ale dac 160 zł za przerzutke to sporo To nie ma byc rower na tor, tylko prowizoryczny "dual" do skokow i ewolucji a, tu masz napisane, 16,3 kg http://allegro.pl/item1186564789_profesjonalny_dual_kross_sign_ds_sram_5_rst_launch.html cos mi się rozdwoiło, sorki ;p
Lollex Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 ok, dzisiaj po południu zejde do piwnicy po rower, i powiem wam wszystko co chcecie wiedziec, chodzi o to, ze mam 13 lat i niezbyt szeroki budżet, wiec amortyzatorek bym chetnie zostawił, Właściwie to nie jest jakis kiepski, tylko nie wiem czy bedzie odpowiedni dla ramy. Sztyca, ok moge wymienic, strasznie droga pewnie nie jest Teraz tak, Czy korba i opony sa naprawde warte wymiany? Moze na razie bym je zostawił, i kupił nową ramę i uzywany amortyzator? Bo na to by mnie było stać A, ten Kross który proponujesz wazy ok 17 kg, troche duzo, pozatym nie chciałbym kupowac Krossa Czemu nie chcesz krossa? Z tego co czytałem to użytkownicy tego roweru mowia ze waży duzo mniej. Masz napet srama, korbe Hussefelt, dobra kiere i mostek. I co naj naj jak sie coś popsuje jest gw. To nie ma byc rower na tor, tylko prowizoryczny "dual" do skokow i ewolucji Więc do czego ma być ten rower konkretnie?? Bo to troche zmienia postać.
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 to ma byc rower, na którym wyokonam "manuala" obrót o 180* Bunny Hopa itp, tak zeby był lekki i solidny, Taki rower do zabawy nie do zadnych flipow czy cos.
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 No to trzeba Ci streetówke , bądź dirtówke A NIE ŻADNEGO " DUALA" ... Prawdę mówiąc zwaliłeś sprawę na całej linii , sprzedaj to co masz , i kup np authora exe lub jakąś używkę dirtową , to będzie najlepsze oraz najszybciej złapiesz skilla.
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 Tylko, to co mam wymaga gruntowej naprawy, nie sprzeam tego za jakąś powazniesca kwote, a naprawa tez nie ma sensu, dlatego upieram sie na to składanie
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Powiem Ci że , składanie dirtowego roweru z części MTB to porażka . Rower albo sprzedaj albo wyrzuć , do nowego nie będzie użyteczny . Postaraj się dorobić większej kasy i kupić normalny rower dirtowy bądź streetowy . Chcesz złożyć rower i potem sobie odpuścić jazdy bo będzie się sypał ? Pewnie tego nie chcesz . Używkę najtańsza kupisz za 1100 zł i będzie właśnie do tego co Ci trzeba , a nie pseudo streetówka z części mtb ...
robertbiker Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 jak dla mnie sprzedaj ten rower i kup jakis uzywany za 1000zł juz mozna znalezc sprzet na dobrym poziomie
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 A gdybym kolejno wymieniał części na Dirtowe ? Dało by to rade? no bo, szkoda mi tego roweru, moge go ewentualnie oddac tacie, ale bedzie go treba naprawic... tj. szkoda mi czesci z tego roweru A co powiecie o tym? http://allegro.pl/item1182350055_bardzo_dobry_rower_do_dirt_street.html
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Scowl zamierzasz jeździć trenować i się rozwijać w tym kierunku CZY lansować się , i udawać elo pro ridera ? Jeśli to 1 to pozostaje kupno od razu roweru dirtowego , 2 opcja to przełóż sobie części z tego i ucz się manuala i bunnego ciągle ze skutkiem niżej niż miernym .
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 oczywiscie ze to 1, ale nie na wszystko mnie stac, gdyby pieniadze spadały z nieba, to nie byłoby problemu, a tak staram sie, zeby wyszło najtaniej
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 Jeśli to 1 to rower obecny daj na sprzedaż . Pieniądze zawsze można zarobić : roznosząc ulotki , grając w mmorpg , skosić trawę u babci . Wymaga to wysiłku , ale rower chcesz mieć do rozwoju a nie do uwsteczniania . Na jesień będą tańsze sprzęty , pozostaje Ci zarabiać i czekać .
hero9978 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 No właśnie nie zrobisz tanim kosztem dobrego roweru szukaj okazji . Artursx1 co do tego zarabiania to nie każdy ma takie możliwości ja niema jak zarobie po rodzinie 20 zł to max i to jest w sezonie letnim tak sam morze ma kolega jakby każdy miał full kasy to by się nie pytał kupił by za 10 ka jakiś rower a jak by mu się nie spodobał to by kupował drugi jak ktoś niema full kasy to dla niego liczy się każde 10 zł :wallbash: :P
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 hero9978 aby zarabiać trzeba mieć pomysł lub trzeźwo myśleć . Swój rower złożyłem w większości za zarobione przezemnie pieniądze , tylko ramę dostałem na urodziny a reszta z mojej kasy zarobionej na koszeniu trawy , kupnem i sprzedażą za drożej , graniem w mmorpg i sprzedawaniem postaci , serwisem amortyzatorów oraz rowerów kolegom , noszeniu ulotek . Wiek nie jest przeszkodą , konto na allegro od 13 można już mieć . Okazji musisz szukać , używki za 1000 zł już są , dolicz kask jeszcze .
Scowl Napisano 15 Sierpnia 2010 Autor Napisano 15 Sierpnia 2010 ok, dzięki za rady, po przesyłam wam parę modeli, które mnie zainteresowały, powiedzcie co o nich sadzicie. http://allegro.pl/item1188114828_duncon_pitbull_dh_fr_dirt.html http://allegro.pl/item1188576318_point_racing_dirt_street.html http://allegro.pl/item1187729315_dirt_dual_leader_fox_dartmoor_okazja.html http://allegro.pl/item1182350055_bardzo_dobry_rower_do_dirt_street.html Najbardziej interesuja mnie 3 ostatnie
Artursx1 Napisano 15 Sierpnia 2010 Napisano 15 Sierpnia 2010 1 - straszny złom 2- złom 3- złom 4- amor średniak , rama lipa , reszta średnia . Nową ramę i masz rower na początek .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.