Frigg Napisano 11 Sierpnia 2010 Napisano 11 Sierpnia 2010 Witam na forum i proszę o opinię doświadczonych cyklistów. Znajomy znajomego sprzedaje rower z osprzętem nexave C910 Di2. Z tego co wiem, była to głośna innowacja w 2002 roku, rower z komputerem pokładowym, która jednak się nie przyjęła ze względu na wysoką cenę. Ówczesna cena tego konkretnego roweru wynosiła ok. 8000 zł - teraz może być mój za 2000 zł. Krótki opis: Nowa Grupa Nexave C910 Di2 * Zastosowano w niej po raz pierwszy elektronicznie sterowanie głównymi systemami roweru tj. zawieszeniem i układem napędowym. W skład grupy C910 wchodzą: dwa amortyzatory olejowo-powietrzne (oryginalnej konstrukcji Shimano), dwutarczowy mechanizm korbowy 46-34T, przednia przerzutka systemu SPCM (znana z zeszłorocznej grupy C900), elektryczna przerzutka tylna, ośmiorzędowa kaseta 11-35T, manetki, piasty oraz do wyboru hamulce v-brake lub tarczowe hydrauliczne. Centralne miejsce na kierownicy zajmie komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem, który prócz standardowych funkcji statystyczno-pomiarowych czuwał będzie nad pracą napędu i zawieszenia. Do wyboru są trzy tryby pracy zawieszenia. Komfortowy, usztywniony oraz automatyczny. w którym charakterystyka pracy zmienia się wraz z warunkami drogowymi. Napęd (16-sto biegowy � 2x8) może pracować w trzech trybach automatycznych: normalnym, sportowym i łatwym. Wypróbowałam rowerek, komfort jazdy ogromny. Jeżdżę codziennie do pracy ok. 30 km, więc wygoda jest dla mnie ważna. Boje się trochę kupna roweru z osprzętem, który został dawno wycofany z produkcji. Co o tym myślicie? Warto w to wejść czy lepiej szukać czegoś bardziej typowego?
Frigg Napisano 17 Sierpnia 2010 Autor Napisano 17 Sierpnia 2010 Dziękuje za "zainteresowanie" moim problemem. bye
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.