Skocz do zawartości

[pedały Spd] Shimano 520


szakq

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Dzisiaj rozebrałem M540 na częsci pierwsze, wyczyściłem, nasmarowałem i skręciłem. Po skręceniu okazało się, że oś(to czarne razem z gwintem) ma luz i rusza się na boki o 1mm. Sprawdzałem z pedałem nie rozebranym i tam się nie rusza. Wszystko dobrze skręciłem raczej. Teraz się tak zastanawiam czemu jest taki luz, ale jakoś nie przychodzi mi na myśl co by to mogło być? Ktoś miał taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam M540 po przebiegu 2.2k km. Luz dopiero po wyczyszczeniu się pojawił.

Rozkręciłem, dałem sporo smaru na oś pod tą dużą aluminiową tulejkę z gwintem i nadal to samo. Fabrycznie było tam strasznie dużo smaru, a teraz lekka powłoka tylko, ale żeby z braku z smaru był luz...

 

Problem rozwiązany- przed ostatnia śrubka była odwrotnie założona i w tym był problem, teraz rusza się baardzo minimalnie, można uznać, że idealnie :D a jak się teraz kręcą... miodzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Moje 520 bez jakiegokolwiek serwisu przetrwały dwa sezony: jeżdżone w każdych możliwych warunkach. Wiosna, lato, jesień, zima, XC, maratony, wycieczki, treningi...

 

Na oko będzie coś koło 10 000 km. Mają luzy, które jednak nie uniemożliwiają jazdy i da się na nich jeszcze elegancko jeździć :) Nie wydają dziwnych odgłosów i ich następcami w moim bike'u znowu będą dobre i tanie 520 :D

 

Polecam. Najlepsze pedały cena/jakość moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje też odsłużyły ponad 10000km, ale następne będą 540. W 520 pojawiły się luzy(akceptowalne) i niestety jedna ze sprężyn już słabo napina zatrzask, do tego wyrobiła się jedna śruba na imbus. Ale z zakupu jestem zadowolony i służyły bardzo dzielnie.

Bardzo dobry wybór dla zaczynających przygodę z SPD z uwagi na rozsądny koszt za dobrą jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 520 mają 5 lat i jakieś 30k km, z czego ostatnie dwa sezony praktycznie tylko na szosie i zimie. Jeździły w górach, błocie, po szosie, w zimie. Nigdy nie serwisowane, klekoczą, mają luz, ale działają. Nie rozkręce ich, bo się rozsypią i już ich nie złoże ;] polecam, ale jeśli możesz to dorzuć kilka dyszek i kup 540 - te to dopiero powinny być nieśmiertelne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...