Bizon Napisano 4 Października 2005 Napisano 4 Października 2005 Jaki plastik :?: Żeby je odkręcić trzeba mieć klucz coś podobnego do wielowpustu,tak mi się przynjamniej wydaje.Ja tam ich nie smaruje czasmi wytrzepie z nich suche błoto i nic więcej
szakq Napisano 4 Października 2005 Autor Napisano 4 Października 2005 od strony korby jest plastik przez ktory do wnetrza pedala wchodzi os, na osi jest miejsce na plaski klucz oraz na imbus do przykrecania/odkrecania pedalka z korby.A ten wspomniany platkich jest zabkowany dookola i na niego pasuje odpowiedni klucz taki wielowpustowy wlasnie.A dlaczego sie ich nie smaruje?Ponoc w srodku sa kulkowe lozyska?A te sie smaruje przecierz jak najbardziej?Chyba ze tutaj jest jakis wyjatek o Ktorym nie wiem :?
Bizon Napisano 4 Października 2005 Napisano 4 Października 2005 Pewno należało by je przesmarowac ale bez klucza tego rozkręcić sie nie da ,przynajmniej ja nie potrafie
kaacka Napisano 4 Października 2005 Napisano 4 Października 2005 chyba takie do nurkowania albo do lowienia ryb z wody te do lowienia ryb ofkorse :mrgreen: pewnie ze zima palce marzna.... przeciez jak jezdzisz na nartach - a taki but jest ogromny :roll: - to tez palce marzna przy niskich temperaturach... nie znam na to sposobu 100-procentowego
szakq Napisano 4 Października 2005 Autor Napisano 4 Października 2005 wlasnie sposobem 100% sa praktyczie podane przezemnie skarpety,koszt od 60zł a stac mozna w wodzie i z godzine w gorach jakichs gdzie woda raczej chlodna
Pawel_P Napisano 20 Listopada 2005 Napisano 20 Listopada 2005 Praca w sniegu z butami Time Geo - TRAGEDIA, co nie znaczy, ze sie nie da jechac (moze troche przesadzilem z ta tragedia).
MIC Napisano 20 Listopada 2005 Napisano 20 Listopada 2005 W prawdzie nie jezdzilem na innych zatrzaskach niz 520 ale podobno sa takie ktore lepiej dzialaja w blocie bo tym trzeba przemowic troche do rozumu gdy blok sie zapcha no ale w koncu gdy blok jest zapchany blotem to nie ma silnych zeby wszystko chodzilo gladko heh
Gość Anonymous Napisano 21 Listopada 2005 Napisano 21 Listopada 2005 ludzie mowia ze ubijaki sa lepsze od 5x0 - na bloto i nie tylko na bloto, wystarczy sie przyjrzec jednej i drugiej konstrukcji i kazdy powinien skumac o co chodzi. jest tylko jeden mankament ubijakow - cena
kaacka Napisano 21 Listopada 2005 Napisano 21 Listopada 2005 zapomnialem sie zalogowac........ :oops:
szakq Napisano 21 Listopada 2005 Autor Napisano 21 Listopada 2005 zgadza sie jest tylko taki minus ze nie maja regulacja napiecia sprezyn i ogolnie krazy opinia o nich ze maja slabe lozyska co akurat nie zawsze znajduje potwierdzenie wsrod uzytkownikow
kaacka Napisano 21 Listopada 2005 Napisano 21 Listopada 2005 szakq - ilu uzytkownikow tyle opinii, musialbys sam wszystko przetestowac
szakq Napisano 21 Listopada 2005 Autor Napisano 21 Listopada 2005 powiem wam tyle ze chyba jak juz zajezdze moje 520-stki to chyba kupie sobie cranki jak beda pianiazki...nie zeby moje byly zle bo jestem z nich bardzo zadowolony ale chetnie bym czegos nowego sprubowal a co do lozysk to pewwnie zanim bede na zaupach to jeszcze cos tam pozmieniaja z 10razy
Pati Napisano 22 Listopada 2005 Napisano 22 Listopada 2005 M520 posiadam od sierpnia i jak na razie działają świetnie. Z początku lekko trzeszczały, ale po nasmarowaniu wszystko wróciło do normy. Niestety wymagają częstej konserwacji, użytkownik, który dba o swój sprzęt nie powinien mieć z nimi problemu Nie wiem jak się sprawdzą w warunkach zimowych, ale mam nadzieję, że nie zawiodą 8)
Gość Anonymous Napisano 22 Listopada 2005 Napisano 22 Listopada 2005 skoro mowa o konserwacji to jedyne czego potrzeba to ten wielewypustowy specjalny klucz do odkrecenia tej plastikowej czesci od strony korby tak?Ile on kosztuje i gdzie go mozna kupic?Wewnatrz sa dwa lozyska kolkowe jak sadze??
Bizon Napisano 23 Listopada 2005 Napisano 23 Listopada 2005 Widziłem to na alegro jakies 4 miechy temu cena była 22 zeta
kaacka Napisano 23 Listopada 2005 Napisano 23 Listopada 2005 lozyska kolkowe kulkowe ->> to jest od kulka, chyba ze chodzi ci o lozyska "kołkowe" :wink: to ja takich nie znam :mrgreen: Pati - jak bedziesz rozkrecac te swoje padalce to daj znac 'co' jest w srodku... na moj gust tam nie bedzie lozysk tylko tuleja slizgowa - notabene plastikowa... sam mam inny model ale ciekaw jestem co im w srodku siedzi :idea: pozdrowko zaciekawione :wink:
crazybiker Napisano 23 Listopada 2005 Napisano 23 Listopada 2005 Rzeczywiscie nie pracuja zbyt dobrze, zapychaja sie! A co do Crankow to nie chcialbym wydawac pieniedzy nie potrzebnie w bloto Zdecydowanie stawiam na Time'y na allegro mozna juz kupic za 130 zlociszy! Polecam z czystym sumieniem! http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71848315
kaacka Napisano 24 Listopada 2005 Napisano 24 Listopada 2005 Rzeczywiscie nie pracuja zbyt dobrze, zapychaja sie! a te time'y sie nie zapchaja ?? jak chcesz pooszczedzac to 520 dostaniesz za niecale 90... sa jeszcze look'i, wellgo, vp time'y ktore podales to 130pln; pdm540 to 120pln - zadna roznica w cenie material osi: time - stal; 540 - stal cr-mo waga: time - 415g, pdm540 - 352g do tego mozna by sobie porownac jakosc lozysk, uszczelnien... na time'ach nigdy nie jezdzilem, shimano - mimo narzekania na przerzutki, manetki i rozne duperele - robi jednak dobre pedaly :idea:
crazybiker Napisano 24 Listopada 2005 Napisano 24 Listopada 2005 Zdecydowanie widac ze na Time'ach nigdy nie jezdziles, rzeczywiscie waga jest delikatnie wieksza ale jakosc pracy jest kolosalna roznica! I te pedalka dbaja o twoje kolana a SPD nie bardzo! Pozdrawiam!
IBNZ Napisano 24 Listopada 2005 Napisano 24 Listopada 2005 na time'ach nigdy nie jezdzilem bedziesz sobie mogl wujek pojeździc jak tylko je zamontuje w mojej klaczy (jeszcze nie dopelzly z allegro ale na dniach beda). Kupilem je bo mialem na uwadze wlasnie kolana. Kolega dal mi sie kiedys przejechac na 520, prawie nie ma luzu zeby odciazyc kolana, za to jest spory na ośce, dlatego ich wlasnie nie kupilem. Nalozylem wady i zalety Alium i 540 i wyszlo mi tak, ze wzialem Time. Zreszta przeciez pedaly to nie samochod, jak sie rozjada to wymienie (i nie bede rozpaczal), wtedy pewnie juz na cranck'i.
kamykyo Napisano 8 Lipca 2006 Napisano 8 Lipca 2006 może ktoś dać fotke tych pedałów (czarnych) używanych, ciekawi mnie jak wyglądają jak mają zdarty lakier. Bo czarne lepiej by mi pasowały niż srebrne
Wilku89 Napisano 8 Lipca 2006 Napisano 8 Lipca 2006 Wczoraj zamowilem sobie te pedałki. W blocie ja jezdzic nie bede, wie problemow z zapychaniem miec nie bede. Jak nic nie bedzie trzaskac, to jak mam je konserwowac? Co odkrecic? Gdzie i czym psiknac?
kamykyo Napisano 8 Lipca 2006 Napisano 8 Lipca 2006 Wilku89 a jaki kolor sobie wziąłeś? Ja bym chciał wziąć czarny, ale jak ma schodzić z niego lakier to sam już nie wiem ....
DamianYukon Napisano 9 Lipca 2006 Napisano 9 Lipca 2006 Ja tez teraz bede zamawial te pedaly(ze wzgledu na cene) w kolorze czarnym(mysle ze jak bedzie sie o nie dbalo to lakier az tak szybko nie zejdzie...
Wilku89 Napisano 9 Lipca 2006 Napisano 9 Lipca 2006 Ja wzialem kolor srebrny ze wzgledu na odpornosc na rysy i uderzenia [czyt. odprsyki lakieru] i tez patrzylem na foty userow i Żbika z forum, i zdecydowana wiekszosc ma kolor srebrny pedalow spd, niezaleznie czy korby sa czarne, czy tez srebrne. Ja zawsze polegam na innych
Rekomendowane odpowiedzi