ReVeR Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Witam Mam problem z spadającym łańcuchem w moim rowerze... Blat mam 44T a kaseta tylna od 11t-32t (8 biegów) łańcuch spada praktycznie na każdym przełożeniu z przedniego blatu po lekkim skoku... a na 3 największych zębatkach w kasecie praktycznie spada i bez skoków... Czy to może wina źle zamontowanego napinacza ?? Co mogę zrobić żeby móc sobie w spokoju pojeździć i poskakać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hero9978 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Do wymiany korba . Nie widzisz tego ???? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReVeR Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Do wymiany korba . Nie widzisz tego ???? :D A co mam widzieć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafel Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Jest cała, że tak powiem "przeryta" Gdzieniegdzie już nawet nie widać ząbków, nie dziw że spada Ci łańcuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hero9978 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Popatrz się na ząbki korby korba na 100 do wymiany . :D Darmo zaśmiecasz forum takimi błahostkami .!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafel Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Nie ma co się tak pieklić... Nie każdy jest takim mistrzem w temacie rowerów jak ty hero, więc miej wyrozumiałość dla innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Nie wiem gdzie Wy widzicie zajechane zęby. Nówka to to nie jest, ale spokojnie pojeździ. A przyczyną może być napinacz zamontowane za daleko od korby oraz za długi łańcuch, ale czy łańcuch jest za długi to nie powiem po tych fotach. Natomiast wiadomo nie od dziś, że napinacze tego typu nie należą do najlepszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hero9978 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Sorki ale i tak korba do wymiany i tego się trzymajmy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Sorki... ale dlaczego? Nie mówię, że nie, tylko ładnie odpowiadać całym zdaniem i uzasadnić swoją wypowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReVeR Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Sorki ale i tak korba do wymiany i tego się trzymajmy . Zdjęcie nie oddaje rzeczywistego wyglądu zębów i jak dla mnie dadzą rade jeszcze grube kilometry !! Ahan i jeśli nawet zęby by były po prostu max zjechana według Ciebie trzeba wymieniać całą korbe?? bo według mnie tylko blat I forum jest po to żeby na nim pisać jeśli się ma jakieś wątpliwości !! -------------- Więc mam dać napinacz bliżej blatu tak ?? z tym że jak ka.żdy wie rama w tym miejscu się zwęża i napinacz będzie mi ściągał łancuch z blatu :/ Tak mniej więcej ile ogniw powinno być w łańcuchu przy takim osprzęcie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hero9978 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Napisałem sorki ze się tak piekliłem a co do tego to jak uważasz można wymienić blat a można i cało korbę . Ale taniej sam blat . Sorki nie pomyślałem tyle spraw na głowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miecho87 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Ile ogniw powinno być to się okaże przy odpowiednim odpowiednio założonym napinaczu, ponieważ zabiera on pewną długość łańcucha. Skoro nie możesz założyć napinacza bliżej to radziłbym się rozejrzeć za takim montowanym na suport - myślę, że sama górna prowadnica by starczyła - to tam leży główna przyczyna spadania łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Father Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Panowie korba jest w porządku ja bym posłuchał Miecho87, a Ty hero9978 spokojnie i nie mów że zaśmieca forum każdy chcę jakiejś wskazówki nawet tej oczywistej dla Ciebie i dla niektórych.ReVeR korbę masz dobrą,ja obstawiam napinacz:d.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Ja bym kupił aluminiowe cienkie (2 mm) rockringi i założył z obydwu stron tarczy, a napinacz wywalił : http://allegro.pl/item1185132990_rockring_mexicana.html#gallery Taki patent funkcjonuje w rowerze małżonki i nic nie spada a na 3 największych zębatkach w kasecie praktycznie spada i bez skoków... Ponadto sprawdził bym czy linia łańcucha jest zachowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReVeR Napisano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Dzięki za odpowiedzi W sumie raczej kupie sobie nowy mniejszy blat i do tego te 2 rockringi na obie str blatu a ten napinacz wywale do śmietnika... Chyba za duży kąt łancucha jest z kasety na blat... bo nawet w przerzutce łańcuch spada z kółka prowadzącego i ociera o blache :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artursx1 Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Z tego co pamiętam to śmigasz streetowo , kup mniejszy blat i do tego możesz jeszcze napinacz lub faktycznie 2 rockringi . Koszt napinacza 80 zł za jakiś używany z dwoma prowadnicami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.