br0neck Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Witam. niedawno zakupiłem rowerek (jestem laikiem w tych sprawach) z lampa LUMOTECa FLY SENSO PLUS - halogenowa i przepaliła mi się żarówa (dioda na płytce scalonej-typ gwiazda) nigdzie nie mogę dostać identycznej na podmianę tj 6V/2,4W.. Mam pytanie czy istnieje możliwość wstawienia diody 6V i np 3W? będzie miało to jakieś neg. skutki?? prosze o sensowną poradę co robić, może wiecie gdzie można dostać takie diody..? Dzięki G.
DominikM Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 To jest stary Luxeon I lub III w wersji Side Emitting, prawie nie do dostania obecnie bo już ich nie produkują od jakiegoś czasu. Co do przepalenia się leda jest to mało prawdopodobne - raczej spaliła się elektronika sterująca. Wygląda na to, że jeszcze mają jakieś leżaki w farnelu : http://pl.farnell.com/jsp/level5/module.jsp?moduleId=en/535071.xml
br0neck Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Napisano 9 Sierpnia 2010 To jest stary Luxeon I lub III w wersji Side Emitting, prawie nie do dostania obecnie bo już ich nie produkują od jakiegoś czasu. jak to stary;]? przeciez te lampy to sa chyba w miare nowe i wszystkie maja to samo zrodlo swiatla?? wiec producent wrzuca cos czego pozniej nie mozna dostac??czyli czeka mnie wymiana całej przedniej lampy???
DominikM Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 br0neck Lumotec Fly Senso Plus jest lampką zaprojektowaną w 2005 roku, od 2008 roku jest dostępna jej nowsza wersja Lumotec IQ Fly Senso Plus... Tak, że w tej dziedzinie "w miare nowe" to maksymalnie 2 lata . Trudno powiedzieć - trzeba by było lampkę i rower obadać, 90% problemów z lmapkami zasilanymi dynamem to okablowanie, coś nie kontaktuje, gdzieś jest zwarcie. etc.. Sama lampka może być w 100% sprawna