MonoVan Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Witam szukam kół przeznaczonych do MTB pod bikera 100 kilowego kwota jaką dysponuje to 400zł nieco droższe koła też rozważe na allegro nic nie mogę znaleźć proszę o pomoc.
enduroriderPL Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Piasty Novatec bądź coś z oferty shimano + szersza (mocniejsza) obręcz typu FR/DH + szprychy dt champion + dobry mechanik = masz spokój. Koła ze względu na obręcze będą dosyć ciężkie, ale to jest konieczność jeżeli chcesz mieć spokój. Z tańszych obręczy np Vuelta Air Line 3 lub pod tarczę Vuelta DH bądź dartmoor fortress. Nie panikuj na widok wagi, lepiej to przeboleć i nie miac potem problemów
Fludi Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Szprychy Champion, chociaż może i Competition by dały radę jeszcze + mosiężny nypel do nich. Obręcz to jakaś mocniejsza musi być np. Mavic XM 321, 719, 819. Co do piasty to określ się jakie koło tarcza czy V-ka, ale to jak sugerował przedmówca Novatec, będzie ok. Tylko coś się mi wydaje, że nie zmieścimy się w tym budżecie 400zł, bo za same piasty wyjdzie koło 150zł, obręcze tak samo...
MonoVan Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Napisano 9 Sierpnia 2010 mocowanie na 6 śrub musi być, bo raczej gotowca w tej cenie nie znajdę?
ugupu Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Nie przesadzajcie z tymi obręczami! W starym rowerku miałem Mavic x517 i cieniowane szprychy Dt Swiss 2.0/1.8/2.0, z przodu 2 krzyże, z tyłu 3 i nigdy nie miałem z nimi problemów. A waże ponad 100 kilo. Dobrze zaplecione koła nie muszą mieć pancernych obręczy!
Fludi Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Kiedyś robili bardziej trwałe rzeczy ^^ A do tego dochodzi styl jazdy i po jakiej nawierzchni
ugupu Napisano 9 Sierpnia 2010 Napisano 9 Sierpnia 2010 Miasto, las, korzenie, kamienie, nieużywane tory kolejowe, kolejność dowolna. I szybko i techniczne. No, normalne użytkowanie na nizinach, choć i w górach śmigały.
enduroriderPL Napisano 10 Sierpnia 2010 Napisano 10 Sierpnia 2010 ugupu ja nie przesadzam z obręczami. Każde inne załatwiałem na Mazowszu :| Fajnie byłoby mieć lekkie i bardzo mocne koła, ale nie chcą pchać kasy w rower codzienny a ceniąc sobie ponad wszystko świety spokój z kołami preferuje zestawy naprawde hardcoreowe Dobry zaplot zawsze był podstawą, ale chodzi też o czysto mechaniczną odporność obręczy. Więcej materiału więcej tolerancji na duże pierdyknięcia.
ugupu Napisano 11 Sierpnia 2010 Napisano 11 Sierpnia 2010 Endurorider, rozumiem i szanuje Twoje podejście do rzeczy. Chciałem tylko podkreślić fakt, że nawet nie będąc wagi piórkowej można pokusić się o lekkie koła. Nie było moim zamiarem urażenie Cię, jeśli tak się stało-wybacz.
enduroriderPL Napisano 12 Sierpnia 2010 Napisano 12 Sierpnia 2010 Endurorider, rozumiem i szanuje Twoje podejście do rzeczy. Chciałem tylko podkreślić fakt, że nawet nie będąc wagi piórkowej można pokusić się o lekkie koła. Nie było moim zamiarem urażenie Cię, jeśli tak się stało-wybacz. Absolutnie nie czuje się urażony - forum jest od tego żeby rozmawiać Wiesz ja mam z tymi lekkimi kołami nie za dobre doświadczenia, ale niewątpliwie jest to związane z moim sposobem używania roweru dlatego sugeruje isć w drugą stronę czyli złozyć "za mocne" kola w stosunku do potrzeb ale i tak wracamy do punktu wyjścia bo zaplot zawsze będzie najważniejszy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.