Skocz do zawartości

[amortyzator] xcm przód - zablokowany


GMark

Rekomendowane odpowiedzi

Być może to problem z blokadą (jeśli takową posiadasz) - jesli tak, jest do rozwiązania we własnym zakresie: http://www.srsuntour-tuning-base.com/index.php?screen=ho.home&postingID=108 - tu masz filmiki instruktażowe. Nie wiem, jaka masz blokadę - mechaniczna czy hydrauliczną - w zależności od tego zainteresuj się odpowiednim filmem (albo Mechanical-Lock-Out (MLO) How to solve Mechanical-Lock-Out(MLO) issues albo Hydraulical-Lock-Out (HLO-LO) How to solve Hydraulical-Lock-Out(HLO-LO) issues.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, podbiję temat, bo ostatnio trafiło nas po wycieczce to samo.

 

Zrobilśmy ok 70km wypad. Niestety prawie od początku popadywało, dwa razy złapał nas konkretniejszy deszcz. Trasa to głównie ubite ścieżki, szutry i asfalty. Dopiero na sam koniec wjechaliśmy w mocniejsze błoto leśne przeplatane kałużami, tak że rowery po dojechaniu wyglądały jak terenówka po offroadzie. I tu ciekawostka, jeden XCR (Uni Mission '10) i jeden XCM (Centurion Eve '10) przestały działać. W rowerze dziewczyny musiałem całkiem mocno naprzeć a kierownicę, żeby coś się ugięło. Obydwa zakupione w tym samym sklepie, więc pojechały na serwis. Z tego co mi wiadomo, serwisant zrzucił zblokowanie na niesmarowanie goleni. Lekko mnie to zdziwiło, Centurion ma lekko ponad rok i trochę przejechał, ale Unibike to prawie nówka, dwóch miesięcy nie ma i raczej nie powinien padać amor po byle deszczyku w terenie.

 

Macie jakieś doświadczenia z podobnymi przypadkami? Myślałem, że to woda się dostała, ale w życiu bym nie zdiagnozował zatarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...