MMMAAACCC7 Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 mam takie pyanie, jak się fachowo nazywają hamulce, gdzie ramiona połączone są jedną linką ktOra jest "podchaczona" na taką łapkę, kotwicę (jak kto uważa). łapka ta jest zakończeniem linki wychodzącej z klamki. może to niejasno opisane (jaśniej nie umiem) ale może ktoś zrozumie i powie mi jak to się fachowo nazywa?
MMMAAACCC7 Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Napisano 8 Sierpnia 2010 thx, jeszcze jedno wtedy-ile wytrzyma przeróbka v brake na te cantilevery? założyłem tylko te kółka z uchwytami prowadzącymi i podchaczyłem do tego linkę, którą połączyłem ramiona?
focus25 Napisano 8 Sierpnia 2010 Napisano 8 Sierpnia 2010 Taka przeróbka jest nieuzasadniona w żaden logiczny sposób, poza tym nie ma to prawa działać. Ramiona w cantileverach są wygięte a w v-kach proste.
MMMAAACCC7 Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Napisano 10 Sierpnia 2010 zaskoczę Cię, to działa, całkiem sprawnie, jedyny większy wkład własny był potrzebny w konfigurację klocków
ursusek Napisano 10 Sierpnia 2010 Napisano 10 Sierpnia 2010 Cantilever u mojego kumpla działa ale po modyfikacji.Ramiona były zbyt krótkie i klocki zamiast hamować na obręczy dotykały opony.
MMMAAACCC7 Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Napisano 10 Sierpnia 2010 z checią wrzucę tylko powiedzcie jak
Wafel Napisano 10 Sierpnia 2010 Napisano 10 Sierpnia 2010 1. Posiadasz zdjęcie, które chcesz wkleić na swoim dysku w formacie .jpg 2. Wchodzisz na stronę imageshack.us, klikasz "Browse" i wybierasz swoje zdjęcie. Następnie klikasz na "Prześlij teraz" 3. Czekasz aż strona załaduje Twoje zdjęcie. Kiedy to już nastąpi zostaniesz przekierowany do swojej podstrony ze zdjęciem. Wtedy kopiujesz zawartość pola "Link bezpośredni" 4. Wchodzisz do tego tematu, klikasz na pole "Szybka odpowiedź" i nad polem tekstowym pojawia Ci się szereg ikonek. Klikasz na zdjęcie (na lewo od koperty) i wklejasz tam adres, który wcześniej skopiowałeś. Powinno Ci wyjść coś takiego (oczywiście ja wkleiłem własne zdjęcie ): Mam nadzieję, że pomogłem. PS: Przepraszam za OT, ale to w słusznym celu
MMMAAACCC7 Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Napisano 10 Sierpnia 2010 dobra, na razie tył, zaraz wrzucę przód sorry za wielkość tych zdjęć
intruz Napisano 10 Sierpnia 2010 Napisano 10 Sierpnia 2010 Ten klocek przedni jest odsuniety chyba ze 2 cm od felgi. Jak to ci hamuje?
MMMAAACCC7 Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Napisano 10 Sierpnia 2010 przód ściaga mi jedną stronę i dlatego jest odsunięty, po co mam go blisko ustawiać, skoro tak też hamuje?
ugupu Napisano 11 Sierpnia 2010 Napisano 11 Sierpnia 2010 Cóż, przeróbka ta albo wytrzyma wieczność albo pierdyknie w najmniej spodziewanym momencie i wtedy będziesz się pytał, gdzie zęby wstawić. Swoją drogą, podziwiam Twoją inwencję, mnie do głowy taka przeróbka by nie przyszła.
MMMAAACCC7 Napisano 11 Sierpnia 2010 Autor Napisano 11 Sierpnia 2010 najgorzej było tył zrobić, trzeba było poszukać starą ramę i wymontować kółko prowadzące linkę do przedniego cantilevera,zeszlifować tą wypustkę oraz cały wewnętrzny rant i wsunąć na sztycę hehe. motywacja była taka, że nie mogłem przy zwykłych v-br..ach zamontować błotników, nawet niewiem czemu nie szło, w każdym bądź razie godzina roboty i takie wyniki, przy pierwszym hamowaniu złamałem klamkę, niewiem czemu
Fenthin Napisano 11 Sierpnia 2010 Napisano 11 Sierpnia 2010 Nie wiem jak ty montowałeś te błotniki, że przy V-brake nie mogłeś ich założyć. Klamka sądząc po oblanych plastikiem hamulcach też plastikowa? Jeżeli tak, to normalka.
focus25 Napisano 11 Sierpnia 2010 Napisano 11 Sierpnia 2010 Podziw za innowacyjne myślenie . Klamki od canti ciągną inną długość linki niż te od v-ek. Ale w przypadku takich cantileverów to chyba nie ma znaczenia.
MMMAAACCC7 Napisano 12 Sierpnia 2010 Autor Napisano 12 Sierpnia 2010 klamka jest stalowa, bądź coś w tym stylu, bo plastikowe złamałem przy nagłym hamowaniu hehe błotniki nie mieściły sie między ramionami hamulców, a gdy je odsuwałem to linka tarła o błotniki i nie hamowało a klamki które teraz mam ściągnełem ze starej kierownicy, razem z kółkiem prowadzącym do cantileverów więc powinno wszystko grać
Klosiu Napisano 12 Sierpnia 2010 Napisano 12 Sierpnia 2010 Kurcze, to jest niemozliwe zeby to dobrze hamowalo. To jest tak krotka dzwignia ze sila to pewnie drobny ulamek canti, a co dopiero v-brejka. Poza tym te v-ki to nie oszukujmy sie marketowy zlom, przy takim podlaczeniu linki jest bardzo duza szansa ze to w pewnym momencie po prostu pierdyknie, szczegolnie na tym blaszanym elemencie do prowadzenia fajki. A ten pancerz tylnego hamulca... ROTFL
MMMAAACCC7 Napisano 12 Sierpnia 2010 Autor Napisano 12 Sierpnia 2010 słuchaj, przejechałem dziś na tym jakieś 70km przy dużej prędkości na szosie i ani linka ani pancerz, nic nie wykazuje tego, żeby pierdyknąć jak to ujęłeś, a linka musiła być tak puszczona bo inaczej nie hamowała (musiał być zakręt i wydłużenie, jeśli zrobiłbyś to lepiej, dokładniej itp to zrób a potem kozacz, ok?) atego blaszanego elementu nie mogłem młotkiem przegiąć ani rozgiąć, tylko się zbijał bokami do siebiewięc nie nazywaj gównem czegoś czego nie znasz, ok?
Krzysieek Napisano 16 Sierpnia 2010 Napisano 16 Sierpnia 2010 Najwidoczniej wyraził swoją opinię na temat niecodziennej i dość niedbale wykonanej przeróbki. Niemniej rozumiem, że nie każdego stać na natychmiastową wymianę sprzętu. Pamiętaj jednak, że prędzej czy później to się spieprzy, bądź tego pewien.
MMMAAACCC7 Napisano 16 Sierpnia 2010 Autor Napisano 16 Sierpnia 2010 a jeśli ktokolwiek chce to spr to zapraszam do Chojnic, pojedziemy w teren i się przekonają osoby które nie wierzą
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.