Skocz do zawartości

[Rower] Kross Hexagon V6 2010


Bleblek

Warto kupić ten rower 'Kross Hexagon V6'?  

15 użytkowników zagłosowało

  1. 1. http://allegro.pl/item1176849881_nowy_rower_kross_hexagon_v6_z_powietrznym_sr_axon.html



Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, spodobał mi się ten rowerek i moje pytanie brzmi: "Czy warto go kupić? dobry ma osprzęt?" ja na rowerach się nie znam a potrzebuje kupić nowego takiego na wypady w miasto/ poza miastem.

Jak się sprawują hamulce tarczowe w tym rowerku? ktoś go posiada i mógłby się wypowiedzieć ?:P

I jeszcze jedno bo nie wiem jaką ramę wybrać czy 19 cali czy 17 cali mój wzrost 175 cm i np. jakbym wziął 17 cali to byłby za duży na mnie? i czy duża różnica jest między tymi dwoma ramami?

Czekam na wasze rady

Pozdro :icon_mrgreen:

Napisano

Rower super, głównie przez ten amortyzator! Cieszę się, że pokazałeś mi tę aukcję, chyba sam taki zakupie :icon_cool: Do tego zmieniona przednia przerzutka (w porównaniu ze "zwyczajną" V6-tką na ciut lepszą), a także korba (jednak tu nie podejmę się porównania, bo na tyle się nie znam). Możesz zastanowić się nad ramą 19", ale najlepiej byłoby gdybyś poszedł do jakiegoś sklepu gdzie sprzedają te Krossy i tam przymierzył się do różnych rozmiarów ram i stwierdził która najbardziej Ci odpowiada.

 

Mam jeszcze pytanie do klientów Mudserwisu: Czy można się u nich potargować? Chciałbym z tym rowerkiem zejść o jakieś 100 zł. Jak myślicie, da radę?

Napisano

tarczówki są kiepskie w tym rowerze. chciaeliśmy kupić ten rower z dziewczyną jednak zapoznałem się z opiniami na temat tych hamulców i rezygnujemy:) kupujemy levela A2 ma hamulce v-brake może nie najlepsze ale z pewnością będą działac w przeciwieństwie do tych tarcz Tektro IO

Napisano

W porównaniu z tym co było kiedyś w Hexagonie V6 i za tamtą cenę, to nie wygląda to jakoś super. Za taką cenę lub 100/200 zł więcej może wyrwać dużo lepszego Krossa Level A2. Polecam również zainteresować się rowerem Schwinn Mesa LT http://tnij.org/hu20 . W porównaniu z Hexagonem napęd lux-torpeda, niestety amortyzator do dupy, ale chyba na początek wystarczy, za jakiś czas zawsze można wymienić.

 

Co do tarcz w Hexagonie, to za taką cenę lepsze chyba V-ki. Poczytaj opinie, a zobaczysz. Nie są pochlebne.

Napisano

Rzeczywiście lepiej jest wybrać Levela A2 na v'brakach niż tego hexagona. V'brake będą z pewnością pewniejszymi hamulcami. Co do rozmiary to ciężko jednoznacznie osądzić który rozmiar będzie dla Ciebie lepszy, musiałbyś przymierzyć.

Napisano

tarczówki są kiepskie w tym rowerze. chciaeliśmy kupić ten rower z dziewczyną jednak zapoznałem się z opiniami na temat tych hamulców i rezygnujemy:) kupujemy levela A2 ma hamulce v-brake może nie najlepsze ale z pewnością będą działac w przeciwieństwie do tych tarcz Tektro IO

Dobrze, że napisałeś ze opierasz się tylko na informacjach a nie doświadczeniu, bo mam te hamulce i nie są one pseudo hamulcami, gdyby były rzeczywiście takie jak piszesz już od ponad 3k km jeździłbym na v-brake ....

Napisano

Tak naprawdę to wiele ludzi narzeka na te Tektro IO a są imo dobre, jak na swoją cenę. Co prawda wymagają stosunkowo częstej regulacji ( ~300 km ), ale hamują dobrze. Nie rozumiem, dlatego tyle osób na nie narzeka.

Napisano

tak się składa że sprzedaje rowery krossa i regulowałem już kilkadziesiąt V6-tek i każdego udało mi się wyregulować tak by ładnie hamował. Również na przeglądzie 30dniowym nie zauważyłem jakiś większych problemów, naciągnięcie linki w nowym rowerze to nie jest jakaś skomplikowana regulacja, często nawet mówię klientom żeby pokręcili baryłką w manetce po parudziesięciu kilometrach jak się linki już ładnie ułożą.

 

Opinię mechanicznym hamulcom psują pseudo spowalniacze z rowerów wszystko mających za 600zł, a tak naprawdę są i dobre modele.

Napisano

Hameluce tekro IO sa poprostu super, uzywam ich do XC i powiem wam nie potrzeba mi nic lepszego:) przejechane maja juz jakies 1k km z jedna regulacja...;) polecam rame wez 17:)

Napisano

....

Opinię mechanicznym hamulcom psują pseudo spowalniacze z rowerów wszystko mających za 600zł, a tak naprawdę są i dobre modele.

I bardzo stare posty które można znaleźć w sieci, przeważnie roczniki około 2007/2008/2009 i z tąd takie mity/przekonania do tych hamulców.

Napisano

Ja mam hexagona v6 z 2008 roku. I to był chyba wtedy najlepszy wybór. Kupiłem go za 880zł (nówka z hurtowni). Za tą cene miałem:

Obręcze Mach1 Exe, suntour XCR, klamkomanetki jakieś shimano ale z metalowymi klamkami hamulców, te nieszczęsne tarczówki tektro io z których w sumie jestem zadowolony i nigdy mnie nie zawiodły, choć na początku miałem dużo problemów z regulacją. Poza tym korba Truvativ x-flow, tył acera, przód jakiś szajz, ale działa. Więc jak na tamtą cene był to rower kapitalny. V6 z 2010 z roku nie opłaca się kupować. Jak koledzy wyżej - lepiej Level'a z v-brake'ami.

 

Choć od 1,5 roku nic nie zmieniałem, mam w planach teraz deore lub deore lx na tył i przód.

 

aaa jeszcze jedno. Jak kupowałem były tylko 19" w tym grafitowym malowaniu co ja chciałem i z XCR'ami. Bałem się bo miałem 174cm wzrostu, w sumie to dalej tyle mam :P ale w jednym sklepie była v4 (ta sama rama). Siadłem i z pasował mi. :)

Napisano

Ja chciałem się podpiąć do tematu i zapytać o pewną sprawę. Mam do wyboru:

 

Hexagon V6 - http://www.mudserwis.com/rower-kross-hexagon-v6-2010-p-410.html

Level A2 XT - http://www.mudserwis.com/rower-kross-level-a2-disc-2010-p-415.html

 

Szukam roweru do jazdy po mieście/lesie w stosunku 70/30. Zazwyczaj jeżdżę spokojnie, choć czasem lubię trochę przygazować na leśnych ścieżkach. Na pewno jak będę miał okazję pooszaleć, to roweru oszczędzać nie będę. Szukam maszyny wytrzymałej i niezawodnej, mało awaryjnej, w której nie będę musiał co sezon czegoś wymieniać, ze względu na zużycie. Ja nie mam na razie planów, co do wymiany jakichkolwiek podzespołów. Na rowerach specjalnie się nie znam i nie wiem po prostu czy różnica między dwoma powyższymi będzie dla mnie wyczuwalna? Mam 187 cm wzrostu i waże 73 KG. Jeździć będę raczej w krótsze trasy, średnio kilka-kilkanaście km dziennie. Rzadziej wyprawy ~40 km.

 

no i mam nie lada dylemat co wybrać. Nie ukrywam, że między 1100 a 1450 zł ( taką wytargowałem cenę ), jest spora różnica, ale czy ta cena będzie odczuwalna w trakcie jazdy? Wiem, że A2 ma hamulce hydrauliczne, a V6 mechaniczne, ale czy faktycznie jest różnica w używaniu? A2 ma amortyzator sprężynowo/olejowy, a V6 tylko sprężynowy, ale czy to jest odczuwalne dla laika rowerowego? Nie chciałbym po prostu wydać prawie 1500zł, potem spróbować pojeździć na V6 trochę i przekonać się, że różnicy prawie nie ma.

Napisano

Blood a2 jest dużo lepszy pod względem osprzętu designu i łatwiej jest go sprzedać

btw radzę poszukać a2 z v-kami w tej cenie naprawdę nie warto się bawić z hydraulikami jeszcze jeżdżąc amatorsko.

Napisano

Też właśnie myślałem nad Kross Level A2 bo się ladnie prezentuje i osprzęt ma dobry? i jaki jest komfor jazdy na nim? cięzki on i czy to byłby najlepszy wybór do 1300zł?

Napisano

Są jakieś inne kolorki niż biały i czerwony? ^^

 

I jaką wybrać ramę na wzrost 175 cm czy 17 cali będzie dobra? czy to duza roznica miedzy 19 cali a 17 cali?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...