Skocz do zawartości

[rower] potrzebuję pomocy w wyborze kupna roweru

rob1000

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

potrzebuję pomocy w wyborze jak w temacie chodzi przede wszystkim o dopasowanie roweru do mojej wagi 125 kg jak i również jakości tych rowerów, jestem laikiem i nie wiem na co zwracać uwagę podczs kupna

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tourer.rs.3/4702/39376/ tourer przypadł mi do gustu z wyglądu

http://www.unibike.pl/voyagergts.html unibike też nie nie jest zły ale jednak....

proszę o pomoc

Napisano

Unibike ma lepszy osprzęt, a mianowicie przerzutkę tylną i obręcze (z tego co słyszałem to giant w rowerach z niższej półki nie montuje wzmacnianych obręczy)

Napisano

Co znaczy lepszy osprzęt? nie znam się na tym ale w jednym i w drugim osprzęt jest shimano czy można coś bliżej?

Napisano

Dość dziwnie radzi ci kubuka ! Fakt Unibike ma niektóre komponenty lepsze - ciut lepsze ,ale ma 21 biegów ! Ja stawiam na Gianta .Pomimo słabszej przerzutki ma 24 biegi - to klasa wyżej ! No i rama - na pewno lepsza , a koła to Giant robi własnie mocne ( rower za 1700 to średnia klasa ). Zresztą nie bedę się rozpisywał o różnicach miedzy rowerami tylko zwrócę ci uwagę na kilka rzeczy :

No twoja waga ...standardowo rowery nie są obliczone na takie obciążenia . Amortyzator , amortyzowama sztyca - te elementy raczej nie wytrzymają -tzn będziesz je dobijał do końca - nie wiem czy długo pożyją . Wątpliwości budzi też regulowany mostek - jak sie tak solidnie oprzesz ... Koła to zagadka - takie wylajtowane obliczane są na 90 - 100 kg -te w giancie na pewno będą ciężkie ( specjalność firmy :icon_cool: ) myślę że wytrzymają .

Co bym radził ? - Dobra rama (giant jest ok ) , sztywna sztyca , dobry amor albo sztywny widelec , zwykły mostek .

Zebyś mnie dobrze zrozumiał ! Są rowery na którycch możesz śmiało jeździć - mam kolegę ponad 100 jeździ na ramie Cr-Mo ,wszystko sztywne , standardowe 2-komorowe obręcze 36szprych .