Mod Team Pixon Napisano 11 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lipca 2011 Oblewali kupno Foxa, w związku z tym ramę oglądali już za mgiełką mjotka, jak długo użytkujesz te cranki? Padły mi pedały i stoję przed dylematem: zamawiać ponownie exustary epm 25 czy skusić się na te cranki Nigdy nie jeździłem w crankach, a nie ukrywam wygląd jest ciekawy. Martwi mnie tylko pękająca klatka (przytrafiło się to mojemu koledze) dlatego zbieram opinię. Ładny ten rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Cranki używam krótko, kilkaset km więc nie za bardzo mam co przekazać (na dzień dzisiejszy brak zastrzeżeń). Ogólnie jak nie zahaczysz nimi w coś konkretnie to będą chodzić bardzo długo. Pękające mocowanie bloku to chyba rzadkość, już chyba prędzej sprężyna pęknie. Nie ma co się zrażać, jak nie będziesz miał wyjątkowego pecha jak twój kumpel to długo posłużą. Ja jeszcze biorę poprawkę na to, że najczęściej piszą osoby których sprzęt się uszkodził, a te pozostałem 95% nie napisze nic, bo po co Zdziwiła mnie praca fox'a - ostatnio jeździłem na r7 mrd czyli też dobry amor, ale fox ma w ogóle inną pracę, częściej się udziela, dużo częściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 12 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Ojj kuszą mnie te cranki kuszą R7 ma charakterystykę bardziej wyścigową w porównaniu do np. Reby lub SID'a. Mówię o R7 superclickit z 2007, ale myślę, że niewiele się z tym zmieniło i R7 pozostał raczej amorem mniej komfortowym, ale za to szybkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Cranki kup, tylko tak się przekonasz. A jak wygląda praca Fox vs. RS SID? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 12 Lipca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Nie jeździłem nigdy dłużej na Foxie niż "po własnym podwórku" Mam wrażenie, że oba amortyzatory pracują podobnie, mówię oczywiście o SIDzie któremu się przytyło (golenie 32mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ukaniex Napisano 12 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Jeżdżę na SiD Race 2010 i jeździłem chwilę na Fox RLC, Fox zdecydowanie wygodniejszy i "maślany" w pracy, SiD bardziej wyścigowy. Chętnie bym zamienił SiD'a na Fox'a bo tego 1go ciężko mi ustawić pod swojego wymagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 12 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 Hehe, właśnie to miałem napisać - RS raczej nie słynie z pluszowego działania, a dotyczy to zwłaszcza widelców wyścigowych. Ja mam podobny problem z Rebą 2008 - ustawiona według instrukcji jest twarda jak kamień. Ponoć roczniki 2009 wzwyż są bardziej kulturalne, ale nie jeździłem, więc nie potwierdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 12 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2011 W przypadku Motion Control w RS zawsze pozostaje kwestia precyzyjnego doboru ciśnienia w obu komorach, ale generalnie SID działa bardziej "progresywnie" niż Fox Float. Różnica nie jest jednak jakaś drastyczna przy ciśnieniach ustawionych pod "wybieranie" w SIDzie. O dziwo, pod tym względem, Rebie (przynajmniej do 2010, nie wiem jak w tych z nowym systemem tłumienia) było bliżej do Foxa niż SIDa, i nie wiem z czego to wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 17 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2011 Już jakiś czas temu miałem drążone otwory w śrubach od rogów. Nie polecam, znikomy zysk, trudne do wykonania i pęka, musiałem założyć seryjne z innych rogów, strata 2g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Mam takie pytanie, jaki pancerz jest wyżej w hierarchii Shimano sp++ czy sp41? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 sp++ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Oficjalnie w nazewnictwie pancerzy Shimano nie używa się żadnych "plusików" ani "minusików". Kiedyś w bB tak je opisali i później to weszło na salony. Począwszy od najprostszych, mamy pancerze SIS40. Wyżej w hierarchii jest SIS-SP. Następnie SIS-SP40. Były to szare pancerze dedykowane do równie szarego XTR-a. W ofercie występowały do roku 2002. W roku 2003 wprowadzono jak na razie najwyższy model pancerza przerzutkowego, czyli SIS-SP41. Od poprzednika różni się zastosowaniem silikonowego smaru mającego zmniejszać tarcie (swoją drogą skusiłem się i kupiłem sobie pudełeczko). Jest jeszcze SIS-SP51 (także ze smarem silikonowym) do systemów szosowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Fajny rowerek. W temacie Cranków - jeżdżę już trzeci komplet, także trwałością nie grzeszą. Klatkę uszkodziłem w jednych; dość mocno uderzyłem w krawężnik i skrzydełko wpadło do środka oraz zgiął się na osi. Pękają sprężyny, po prostu rozciągają się i pojawia się luz. Należy wtedy wymienić je; koszt 7anna 25zl. Trochę dużo jak na sztukę. Zahaczę jeszcze o temat Foxa. Jezdziłem na Rebie; teraz mam R7. Nie potrzebuję tak bardzo kulturalnego amorka jak Reba, chyba bardziej mi pasuje R7. Jak miałbym zmieniać teraz to wybór pewnie padłby na Foxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Właśnie co do cranków, moje 1 mnie zaskoczyły ;( Prawy zaczął czasami coś trzeszczeć po 1k km może mniej. Otwarłem i wszystko wygląda ok, teraz mniej ale i tak coś pozostało w szczególności przy mocniejszej pracy. W jakieś recenzji pisali, że CB 1 to podstawowy model dla amatorów, mieli rację Z lepszymi modelami jest to samo? Fox (f80rlc 2007r.)fajnie pracuje, na pewno wybiera więcej takich małych dziurek czego przy r7 nie było. Ale z drugiej strony bez blokady r7 mrd mniej bujał. Słyszałem również opinie, że r7 jest wiodki, nie jest przynajmniej ten co miałem nie był. Co do pancerzy, ja mam sp++ więc są oficjalne. Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez mjotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 Co do pancerzy, ja mam sp++ więc są oficjalne. A ja mam na tylnej przerzutce napisane VIA Japan więc nie wciskajcie mi tu kitów o tym, że to XTR Tkwisz w błędzie; zajrzyj sobie do pierwszego lepszego katalogu Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 Czyli Shimano sp++ to podróba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Aktualna specyfikacja: Bar Ends: Pro SL 56g Brake Front & Rear: XTR BR-M970 (Ti bolt) 267g & 252g Brake rotors: XTR SM-RT97 (nakrętki Fulcrum) 274g Cables: XTR SP41 50g Cassette: SLX CS-HG80-9 11-28 230g Chain: XTR CN-7701 268g Crankset: SLX FC-M660 175mm + suport 894g Derlr (Front): XTR FC-M970 126g Derlr (Rear): XTR Shadow RD-M972 178g Fork: Fox F80RLC '07 (gwiazdka) 1614g Frame: Giant XTC 3 M '09 1560g Grips: Kcnc (korki) 18g Handlebar: Kcnc Sc Bone 25.4/570 112g Headset: Ritchey WCS 98g Pedals: Crank Brothers Egg Beater 1 272g Seat: Velo Pronto SL 206g Seatpost: Felt 30.9/350 299g Seatpost clamp: Giant 30g Shifters: LX SL-M570 (linki) 248g Skewers: Soul-Kozak 58g Stem: Boplight Race 25.4/100 122g Tire Front & Rear: Schwalbe Racing Ralph 2.1 EVO 452g & 472g Tubes: Caffelatex (uszczelniacz + wentylki) 174g Wheel Front + Rear: Fulcrum red metal 3 756g & 948g Całość: 10036g Foty: http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/027.JPG http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/028.JPG http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/029.JPG http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/030.JPG http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/031.JPG http://www.mj88.republika.pl/forumrowerowe/032.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 Ta sztyca chyba trochę ciąży ale fajnie wygląda. Nie lepiej bez offsetu skoro siodełko masz przesunięte na maksa w przód? No i koszyczek fajnie się komponuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 I steback zupełnie nie potrzebny, już nie mówiąc o tym, że siodełko w takiej konfiguracji za długo nie pożyje. Jeśli mocowanie Ci odpowiada; http://cgi.ebay.com/Hylix-Carbon-Seatpost-Road-MTB-31-6-400MM-185g-Zero-/270795802285?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item3f0cb006ad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2011 (edytowane) Sztyca jest tylko przejściowo, a jest taka, bo była tania. Ale na sam wygląd to moim zdaniem dobry wybór. Siodełko też raczej do zmiany. Ze sztycą się wstrzymam, bo nie wiem czy nie będę ramy zmieniał i może kół. To co jest pracuje bez zarzutu ale fajnie czasami coś zmienić Edytowane 12 Sierpnia 2011 przez mjotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjotka Napisano 8 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2012 Prosił bym o przeniesienie wątku do cmentarzyska, rower w tej konfiguracji już nie istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi