Skocz do zawartości

[10036g] Giant xtc by mjotka


mjotka

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie tak, xtr wygląda o wiele bardziej masywnie. Generalnie gdyby nie było różnicy nie kupił bym xtr'a ;)

 

 

Na teraz brakuje jeszcze:

 

hamulców

Rogów

Mostka

Manetek

Opon

Sztycy

 

Opłaca się kupić koła Fulcrum Red Metal 3 (starsza wersja) ok 1860gram czy lepiej złożyć coś lżejszego np. Ztr Alpine/Dt revo/Xtr lub Xt 16XX gram?

Edytowane przez mjotka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce - xtr/formula k18/avid juicy ultimate

Rogi - obojętnie z tych do 60g

Mostek - kcnc sc wing/syntace f99

Manetki - XT/Sram x9 manetki/x0 gripy

Opon - Continental Race King Supersonic 26x2.2/Schwalbe Racing Ralph Evolution 2,1

Sztyca - KCNC Ti Pro Lite/Thomson Elite

 

To są główne typy, ale jeszcze się zobaczy, w większości szukam części używanych i to co kupię jest uzależnione od tego co będzie na sprzedaż.

Manetki jeszcze nie wiem jakie, być może zmienię przerzutkę tykną na srama x9 lub manetki xt + ewentualna wymiana tylnej przerzutki na xtr schadow.

Nie wiem jeszcze dokładnie jakiej długości powinienem mieć mostek i offset w sztycy.

Jak znajdę jakieś przyzwoite koła w przyzwoitej cenie to też bym chętnie zmienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lozyska sa maszynowki , wiec jesli nie maja jakis dziwnych wymiarow nie powinno byc problemu z dopasowaniem czegos

Zerknij tu: http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?p=106881&highlight=#106881

"Tak przy okazji, kupując koła gotowe Fulcrum RED Metal 5 pod CL trzeba mieć świadomość iż jedno łożysko od strony tarczy) podwójne poszerzane ) kosztuje 109 zł i w Polsce nie dostepne, na moja prośbe dopiero sprowadzą je w lutym , heheheh cudowne koła po prostu,wyliczjąc robocizne i wymiane wszystkich łożysk w tych kołach to ok 400 zł. "

 

Obręcze imho to nie problem, nyple widzę, że są standardowe więc pozostaje znaleźć rawki pod 24 otwory - np. DT takie robi, czasami można kupić Mavici X3.1. Gorzej jak coś poważnego stanie się z piastą, nic standardowego w zamian nie wstawisz (system 2:1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amor, jedynie biały sid by wchodził w grę. A koła to już sam nie wiem, myślałem o zmianie na coś lżejszego, 3 mógł bym uruchomić bez dętki co by mi się podobało. Ale słabo wypada kwestia ewentualnych napraw, a mam złe doświadczenia, kiedyś zgiąłem oś w piastach XT (ten sam model co aktualnie posiadam).

 

Wie ktoś może jakie są łożyska w 3 (rocznik 2010)?

Edytowane przez mjotka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ma ktoś doświadczenia względem tych kół? Zastanawia mnie, jedna rzecz, czy w przypadku uszkodzenia obręczy mógł bym gdzieś ją kupić i w jakiej cenie.

 

http://www.bikekatalog.pl/2010/komponenty/1125/Fulcrum.Red.Metal.3/

Ktoś ma.

Chociaż żałuję,że nie poczekałem na wersję 2011 ( dostępny kit pod QR15 i oś X12).

Łożyska są w dwóch wymiarach. Jedno namierzyłem

http://www.bikeaccessoriesstore.net/Cheap-2232464011-B001GSKMAI-Fulcrum_Sealed_Bearing_for_RM0135_RMO_008.html

A drugiego nie,ale prace trwają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem, że jest inna wersja na 2011 rok. A cena łożyska to jakiś obłęd.

 

Coraz mniej mi się podobają, chyba jednak rozsądniej będzie coś składanego.

Edytowane przez mjotka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiedziałem, że jest inna wersja na 2011 rok. A cena łożyska to jakiś obłęd.

 

Coraz mniej mi się podobają, chyba jednak rozsądniej będzie coś składanego.

 

 

Po to od momentu zakupu jest gwarancja, żeby się takimi sprawami nie martwić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...