Skocz do zawartości

[amortyzator przód] manitou stance flow, blunt, kingpin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

W ostatnim czasie stałem się posiadaczem używanych amortyzatorów manitou stance kingpin (dwupółkowy 170mm) i manitou stance flow (chyba flow - z regulacją skoku 120-150mm).

Przy rowerze wiele rzeczy potrafię zrobić sam, ale w temacie amortyzatorów jestem kompletnym laikiem. Nie wiem nawet do czego służą pokrętełka, zaworki czy cokolwiek z góry i z dołu z amora wystaje.

Dlatego (po bezskutecznym przeszukiwaniu internetu) proszę (jeżeli ktoś ma) o przesłanie instrukcji obsługi, schematów, rysunków itp. dotyczących tych widelców.

Dam sobie trochę czasu na oswojenie się z ww sztućcami, praca kingpina (wyregulowane przez poprzedniego właściciela) jak dla mnie jest ok, ale ten mniejszy, w rowerze mojej dziewczyny, jest trochę za twardy i będę chciał jakoś go "zmiękczyć". Przy czym nie pytam na razie o foto-relację-zmiękczanie-stanca-krok-po-kroku-w-weekend. Po prostu chciałbym dowiedzieć się, bez rozkręcania na czynniki pierwsze co tam w środku jest...

pozdrawiam, wojtek, aaalata@interia.pl

Napisano

Za słabo przeszukiwałeś internet. Oczywiście na stronę producenta nikt nigdy nie może wpaść. Tutaj instrukcja serwisowa, a na tej stronie ogólnie instrukcje różne - poszukaj jak coś jeszcze potrzebujesz, na górze są zakładki.

Napisano

Dzięki wielkie.

kurczę pisałem w googlu wiele razy manitou stance manual czy coś takiego, trafiałem na stronę answera i tak mi świtało, że kiedyś answer to manitou, albo jakoś tak i szukałem na tej stronie i trafiałem na nie-działające linki...

Dzięki jeszcze raz.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies