Skocz do zawartości

[maraton] Suchy las 08.08

miskov17

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Wybiera sie ktos z forum na maraton? Szukam chetnych na objazd trasy, jesli bylby ktos chetny prosze pisac :icon_mrgreen:

Pozdr.

Na maraton się wybieram ale objazd zaliczyłem w sobotę troche odgadując trasę. W sumie było sucho, tylko gdzieniegdzie trochę błotka, a tak poza tym twardo lub piaszczyście. Jeśli popada porządnie to będą ładne kałuże zwłaszcza przy Warcie. Traska spokojna, fajny zjazd przed Gołaszynem i małe podjazdy pod koniec traski. Z tego co widzę z "dokładnej" mapki org to zahaczymy o Górę Moraską - fajne urozmaicenie. do zobaczyska na trasie

A jaki teren w Hermanowie, widzę że w Agro śmigasz a patrząc na listę zgłoszeń to bedzie wasz maraton.

Ano, z tym że ja jestem tylko fotografem klubowym, który się wciągnął w jazdę:D Według mnie Mini proste, myślę że trochę trudniejsze niż Gniezno, no i tereny dużo bardziej malownicze i różnorodne. Mega i giga nie znam trasy:)

Ano, z tym że ja jestem tylko fotografem klubowym, który się wciągnął w jazdę:P Według mnie Mini proste, myślę że trochę trudniejsze niż Gniezno, no i tereny dużo bardziej malownicze i różnorodne. Mega i giga nie znam trasy:)

Mega i Giga - dość trudna trasa :icon_mrgreen: mi się podoba :) dużo zjazdów i podjazdów :D

Bo ja się tak zastanawiam. Chcę wziąć udział w tym maratonie na krótkiej trasie i nie do końca wiem czy sobie poradzę. Jeśli chodzi o dystans to jestem spokojny, że dojadę, tylko trochę się tego terenu boję. Niestety dysponuje wyłącznie oponami semi-slick. Co o tym sądzicie? Da radę przejechać? Zapowiada się sporo wody, a więc i błota.

Bo ja się tak zastanawiam. Chcę wziąć udział w tym maratonie na krótkiej trasie i nie do końca wiem czy sobie poradzę. Jeśli chodzi o dystans to jestem spokojny, że dojadę, tylko trochę się tego terenu boję. Niestety dysponuje wyłącznie oponami semi-slick. Co o tym sądzicie? Da radę przejechać? Zapowiada się sporo wody, a więc i błota.