Skocz do zawartości

[Amortyzator] Fox Float 32


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Kupiłem od kolegi Fox'a Float 32 z 2007r. Posiada on jedynie regulację tłumienia odbicia, więc prawdopodobnie jest to wersja "R", i tu pojawia się mój problem. Otóż nie mam pojęcia jak wyregulować ciśnienie PSI w tym amorku. W moim Treku EX7 z tyłu pracuje Fox Float 32 z 90 PSI i jest to optymalne ustawienie, natomiast z przodu nie wiem ile mam ustawić, aby całe zawieszenie współpracowało.

 

Proszę o poradę,

Pozdrawiam

Napisano

Jeśli amorek nie jest po serwisie to proponuje rozebrać go przeserwisować poskładać i dopiero wtedy bawić się ustawieniami.

Napisano

Ciężko mi jest stwierdzić ja mam rebe SL waga moja to 64 kg. i mam około 90PSI, ale w foxe będzie zdecydowanie inna wartość.

Napisano

a mam inny dylemat,

fabryczny Trek Fuel EX7 ma 120mm z tyłu i 130mm Recona z przodu. Obecnie z tyłu jest bez zmian, ale z przodu Fox ma 140mm, ale można go zmniejszyć na 120mm - czy nie będzie się wygodniej jeździć?

Napisano

Zależy to też w jakim terenie będziesz jeździł sam musisz sobie odpowiedzieć jaki skok będziesz potrzebował.

Napisano

Będę jeździł po asfalcie o różnym stanie nawierzchni, na ostrych kamieniach, szybkich zjazdach o dużych nierównościach oraz na podjazdach. Czy różnica 20mm skoku między amortyzatorami jest dobra?

Napisano

Tutaj masz tabelę ciśnienie <-> waga: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/010/eng/index.html

 

Przy Twoich 67kg teoretycznie powinieneś mieć koło 65psi. Ale są to wartości ogólne... np ja teoretycznie powinienem pakować 90psi przy mojej wadzę (ok 82kg), a pakuję 75-80psi, przy sagu 25% tak aby wykorzystywać pełen skok amora.

 

Reasumując, walnij sobie ok 50psi, zobacz jak Ci się jeździ. Całkiem możliwe że jeszcze nieco upuścisz, aby skok był wykorzystany w pełni.

  • 1 rok później...
Napisano

Witam po dłuższym czasie.

 

Chciałbym odświeżyć temat...

 

 

Od jakiegoś już czasu jeżdżę bezproblemowo na tym Fox'ie ale niedawno zaczął mi się dawać we znaki brak blokady. Każdy podjazd to katorga. Jedynie z tyłu mogę w miarę zablokować damper, który się nie ugnie i można jechać. Niestety.... przód lata jak zwariowany, chodzi góra-dół a ja umieram wyjeżdżając gdziekolwiek...

 

Stąd moje pytanie: Czy da się do tego modelu założyć samą blokadę, czy trzeba kupować nowszy model, który już taką możliwość miał?

 

 

 

 

Jeśli jedyną deską ratunku jest kupno nowego to proszę o podpowiedź, gdzie można takiego Fox'a ze skokiem 120mm kupić?

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

 

 

Napisano

Żeby mieć blokadę w Rce musisz cały środek prawej lagi na RL wymienić. A co do kupna nowego to bez przesady, czasy komuny dawno minęły i dostępność na rynku wtórnym jest naprawdę spora. jeśli nie PL to można się pofatygować (polecam) i ściągać z UK.

Napisano

ja wiem, że dostępność rynkowa jest spora ale i ceny....

 

Mnie interesuje wariant maksymalnie do 1000zł. Za tego Foxa co mam dałem 800 i to była uczciwa cena :)

 

 

 

 

A jak z ceną transportu z UK do nas?

 

 

Napisano

Ekonomicznym zmieścisz się w granicy 20-30 funtów i masz w tydzień czasu amora. A okazji jest multum bo jak trafisz to i za 200 funtów można wyrwać 2-3 letniego 32 RLC. Poczekasz na tani kurs i akurat zmieścisz się w budżecie. Chyba, że w Polsce coś upolujesz.

Napisano

Dzięki za info :)

 

 

 

 

Mam inne pytanie a nie chce wątku zaczynać. Zepsuło mi się pokrętło "Rebound" w tym Fox'ie, tzn. wypadła ta czerwona nakrętka a ten mały bolec, który był w środku zginął.

 

da się to naprawić i cena nie przewyższy ceny amorka?

 

 

 

 

dzięki... :icon_mrgreen:

 

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...