Skocz do zawartości

[ amortyzator przód ] do 500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otoż mam taki rowerek MTB > :whistling:)) Jeśli to można nazwać hehe :huh:)

Chciałbym wymienić w nim Amorek tylko nie wiem na jaki ?? Jakieś propozycje odnisnie > ! NIe ma być to jakiś profesjonalny takie w polowie może w 3/4 :))

Oto mój rowerek : Cały rower jest oparty na osprzęcie SLX .

http://yfrog.com/cb04082010311j

A amortyzator teraz to > SR SUNTOR X.C.T

Napisano

Może żle się wyraziłem wyczynowy taki do hardcorewej jazdy .

Tam jest mocowanie hamulców tarczowe > V-brake moga być ??

A i drugie pytanie jeszcze jakich napojów uzywacie do picia podczas jazdy > Jakieś polecacie ??

Napisano

takich do hardcorowej jazdy za 500 zł obawiam się, że nie ma, ale z tańszych to polecam suntour duro, z drozszych szukaj używanego Marzocchi

jednak, poczekaj na inne wypowiedzi, bo jestem amatorem.

z tego co wiem woda jest najlepsza w każdej dziedzinie sportu.

Napisano

aha rozumiem . 600 zł dało by rade jeszcze :} Jeszcze zobaczymy innych opinie.

a co do napojów to takiego typu ost. miałem soczek bardzo slodki ktory rozpuszczałem kupiłem go w witamince . Dawal troszke sily . ale coś innego oprcz wody?

Duro nie . Używane marzocchi może być  . Poszukaj używanej Tory z piwotami http://allegro.pl/item1176483810_piwoty_manetka_rock_shox_tora_sl_coil_poplock.html . Jeździłem na takim widelcu w rowerze 4x pracowała dobrze .

pod V-brake nadaje si?E i czy ta blokada z manetki to pożyteczna rzecz ?? ( Ah dodam waze kolo 69-70k wzrost 195;]

Napisano

Blokada z manetki to bardzo pożyteczna rzecz - naprawdę polecam. Bardzo wygodna i praktyczna sprawa. Często korzystam.

Natomiast przyade się tylko wtedy jak ktoś jeździ po zróżnicowanym terenie (EDIT: oprócz lasu - szosa, kostka brukowa). Jak tylko las to nie ma co bo tam cały czas będzie amor chodził.

Napisano

z tego co wiem woda jest najlepsza w każdej dziedzinie sportu.

Witam.