revansan Napisano 2 Sierpnia 2010 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam! Jak można nasmarować przedni amor? Jestem laikiem w kwestii konserwacji tak skomplikowanych rzeczy:) Więc proszę was o pomoc, czy dam radę to zrobić samemu? Jakich smarów do tego użyć? Dzięki
Sonix Napisano 2 Sierpnia 2010 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam! Jak można nasmarować przedni amor? Jestem laikiem w kwestii konserwacji tak skomplikowanych rzeczy:) Więc proszę was o pomoc, czy dam radę to zrobić samemu? Jakich smarów do tego użyć? Dzięki A jaki posiadasz ten amortyzator?
micha09 Napisano 2 Sierpnia 2010 Napisano 2 Sierpnia 2010 Poszukaj w internecie jak go rozebrac (na pewno jest) i posmaruj zwyklym smarem (towot). Jeszcze mozesz poczytac o tuningu i zalac go olejem.
revansan Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Napisano 2 Sierpnia 2010 Co do zalewania olejem to poczytałem o tym i uważam , że na moje gabaryty (2m i 150kg wagi) to nie jest dobry pomysł
Sonix Napisano 2 Sierpnia 2010 Napisano 2 Sierpnia 2010 Co do zalewania olejem to poczytałem o tym i uważam , że na moje gabaryty (2m i 150kg wagi) to nie jest dobry pomysł Ani też ten amortyzator !!!
revansan Napisano 2 Sierpnia 2010 Autor Napisano 2 Sierpnia 2010 ptfu! 115 kg wagi:) Spróbuję zrobić tak jak na tej stronie od Szybalskiego ale boję się , że coś zepsuje ale raz kozie śmierć!