MattiPCE Napisano 31 Lipca 2010 Napisano 31 Lipca 2010 Witam, jestem tu nowy i nie ukrywam, że zarejestrowałem się głównie w poszukiwaniu fachowym porad, bo sam jestem w tym temacie nieco zielony, a zostałem zmuszony do zakupy nowego roweru z powodu rozsypki mojego wysłużonego górala z marketu marki Vistana . Postanowiłem, że teraz zakupię sobie nieco lepszy, być może markowy sprzęt, który miałby służyć mi przez lata. Wcześniej nie było takiego sensu, bo jako dziecko od razu bym go rozwalił. Przy wyborze roweru wazny jest też dla mnie jego rozmiar bo mam 191 cm wzrostu. Byłem w Łodzi w sklepie oferującym rowery Gianta - Dynamo i nieco się zaskoczyłem, bo najtańszy rower jaki mi zaoferowano oscylował około 2 tysięcy złotych. Pierwotnie myślałem właśnie o jakimś porządniejszym rowerku właśnie Gianta ew Authora, ale byłem też w GO Sporcie i tam mają o wiele tańsze rowery równiez z osprzętem Shimano (pewnie niższej klasy ?), bo właśnie miły Pan w tym sklepie Gianta mi mówił, że one tyle koszą głownie z powodu ramy, bo osprzęt i tak wszedzie najczęsciej jest Shimano. Teraz o samym rowerku: Z pewnością musi być dopasowany dla mnie wymiarem. Jeśli chodzi o jego zatosowanie to będzie uzytkowany glownie do jazdy miejskiej - asfalt, beton, czasem szlaka. Rzadziej jakis las na działce np. Dlatego też myślałem o zakupie może bardziej crossa (bo tak się nazywa chyba taki rower pomiedzy kolarka a gorskim ? o węzszych nieco oponach?) aniżeli górala. Nie potrzebuje też nie wiadomo jakiego super sprzętu bo w srodku roku poza wakacjami nie bedzie wykorzystywany pewnie czesciej niz 1-2 razy w tygodniu, ale chcialbym tez zeby nie byl to jakis totalny badziew i troche mi poslużył. Prosze o jakies porady na co zwarac uwagę przy zakupie ew może jakieś konkretne modele. Chciałbym przeznaczyć na niego tak tysiąc maksymalnie do 1,5 tys złotych i nie musi być koniecznie z górnych granic tej sumy . Pozdrawiam i liczę na pomoc.