Skocz do zawartości

[tora]


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisał kolega. Jeśli jest nowa i wszystko z nią ok. to możesz jeździć. Co do serwisu to może być tak że nawet po sezonie nie będziesz musiał jej "reanimować" wszystko zależy jak będzie eksploatowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu wymieniać oleju (w tłumiku)

 

Jeżeli uważasz, że amortyzator gorzej pracuje, odkręć obie śruby na dole goleni i rozłóż go na 2 części. Wyczyść golenie dolne, uszczelki, nałóż świeżego smaru, złóż sprzęt i na koniec do każdej goleni przez otwór po śrubie wstrzyknij odrobinę oleju, chyba 15ml/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...