Killakan Napisano 29 Lipca 2010 Napisano 29 Lipca 2010 Witam Jestem zupełnie zielony w temacie rowerów i dopiero zaczynam zdobywać wiedzę. Aktualnie szukam roweru, którym będę mógł się sprawnie poruszać głównie po mieście ( asfalt , chodniki, parki ) lub ewentualnie zjechać na jakąś polną czy leśna ubitą ścieżynę od czasu do czasu kiedy jestem na działce. Mój budżet to około 1400zł Początkowo myślałem o Rockriderze 5.3 z Decathlon ale doszedłem do wniosku, że chyba nie jest to zbyt dobry wybór na moje potrzeby (głównie do miasta) i powinienem rozejrzeć się raczej za jakimś rowerem crossowym ( wtedy jeszcze nie wiedziałem, że tak się to nazywa ) Przeglądałem trochę allegro i w oko wpadły mi następujące rowerki: KROSS CROW PRERIA KROSS CROW FITNESS Mongoose Crossway 450 DISC 2009 Co o nich myślicie? Czy możecie polecić coś innego godnego uwagi i spełniającego moje kryteria? Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pitof Napisano 29 Lipca 2010 Napisano 29 Lipca 2010 Witam, proponuję, zebyś model Crow Fitness odpuścił już na starcie, bo z pewnością nie jest to rower uniwersalny. Z oponami 28 mm to on się nadaje na równy asfalt, ale nie na nasze polskie chodniki, krawężniki, o leśnych ścieżkach już nie wspominając. Crow Preria, jak na swoją cenę ma bardzo dobry osprzęt, ale jest on przyczepiony do starego modelu brzydkiej i ciężkiej ramy. Dodatkowo jest tam kiepski amortyzator. Cały ten rower jest ciężki. Jeśli chodzi o tego Mongoosa to jego największym plusem jest dobry amortyzator, a najsłabszą stroną dość słabe mechaniczne hamulce tarczowe. Pomimo tego to własnie on z tej trójki wydaje mi się najlepszym wyborem. Natomiast jeśli jesteś w stanie dołozyć jeszcze 200 zł to uważam, że zdecydowanie najlepszym wyborem będzie ten Romet.