pietr3k Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 Witam, przymierzam się do rozpoczęcia jazdy stricte downhillowej (jak mnie jarają te leśne zjazdy ^^). Obecny sprzęt który posiadam nawet w małym stopniu nie nadaje się do czegoś takiego (Kross Hexagon V2). Chciałbym zapytać się doświadczonych użytkowników tego typu rowerów w jaki (kompletny) rower warto zainwestować, na jakie elementy zwrócić największą uwagę? Jestem totalnym amatorem tej dziedziny (tyle co śmigam po leśnych zjazdach swoim krossem), dopiero co rozpoczynam moją przygodę z grawitacją, ale ważne żeby rower trochę posłużył i nie był szmelcem, a czymś co będzie trwałe. Budżetu nie mam określonego, bo szczerze mówiąc nie wiem w jakich cenach oscylują dobre downhillowe rowery. P.S - nie zakładając innego wątku - może jest ktoś z gdańska/gdyni/sopotu i zna jakieś dobre dla początkujących trasy? (obecnie objeżdzam oliwskie/sopockie lasy i szczerze mówiąc jest tam duuuuży potencjał )
Chaosek Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 tutaj jest bardzo mało osób mających ciężkie sprzęty lepiej zapytaj o coś takiego na dh-zone.pl
pietr3k Napisano 28 Lipca 2010 Autor Napisano 28 Lipca 2010 dh-zone.com chyba? faktycznie, nie zauwazylem ze maja tam forum dobra myśl
C00BA Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 wszystko zalezy od ceny. Mozesz zlozyc sztywniaka na dunconie, ns albo norco + 66, domain, totem itp. Albo jezeli dysponujesz wieksza kasa to fulla takiego jak glory dh, big hit, demo albo gambler. Ogolnie musisz przeznaczyc min. ok. 3000 jezeli chcesz sie bawic w fr/dh i robic to bezpiecznie (kwota za sztywniaka glownie uzywka). Musisz do tego doliczyc ochraniacze i kask fulface, obejdzie sie bez zbroi.