mrsandman Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 Witam W związku ze zbliżającą się wymianą tylnego koła chciałbym poprosić was o małą pomoc. Jeżdżę zarówno po asfalcie jak i terenie w górach. Priorytetem dla mnie jest bezawaryjność i wytrzymałość. Miło byłoby również gdyby całe koło nie ważyło więcej od obecnego, co w przypadku seryjnego kółka Kellysa nie powinno być zbyt trudne:) Koło ma być pod V brake. Jeśli chodzi o komponenty to wybór padł na Obręcz: Mavic MAVIC XM 317 32 otwory Szprychy: DT Comp Co do piast, składać koło na XT czy na NOVATEC NT-802 ? Skłaniałem się w strone Novateca ze względu na łożyska maszynowe jednak naczytałem się o padających bębenkach i pojawiły się wątpliwości czy XT nie spełniło by swojej roli lepiej... Dzięki za pomoc
ugupu Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 Witaj, Też będę składał koła, mój wybór to Dt Swiss 370. Tam bębenek na pewno tak szybko nie pójdzie. Pozdrawiam
enduroriderPL Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 mrsandman ja bym sprawdził dostępność części, które podobno padają i wziął te piastę do której można to łatwiej/taniej dokupić.
marsman Napisano 30 Lipca 2010 Napisano 30 Lipca 2010 poszukaj starego LXa w kolorze ciemno grafitowym lub jakimś takim. to jest coś co spełni Twoje oczekiwania
mrsandman Napisano 4 Sierpnia 2010 Autor Napisano 4 Sierpnia 2010 Rozglądałem się za tym LX ale ciężko go znaleźć... Zastanawiam się nad tym czy warto dołożyć około 200zł i kupić DT 370 i mieć spokój, jednak DT to DT:) Czy jednak zaryzykować tego novateca lub XT...
marsman Napisano 4 Sierpnia 2010 Napisano 4 Sierpnia 2010 nowym Shimano XT/XTR podobno przeskakują bębenki. takie opinie można na necie znaleźć. kolega który miał XTRa 970 też się na to skarzyl. widocznie panowie z wielkiego S troche przesadzili. w Deorce z przed dwóch lat też mi czasem bębenek przeskoczy. mam też LXa gdzieś z okolic 2003 ( już srebrny ale nie wiem czy w pewnym momencie nie zmienił się bębenek ) i tu nic się nie dzieje. Wybrałem LXa bo XTek nie jest aż tyle lepszy od LXa by warto było go brać 370 to na pewno dobra piasta ale to klocek. co do Novateca możesz próbować znam uzytkowników szosowego F172 i z bębenkiem nic się nie dzieje. jednemu panu ok 90kg który używał tego w trekingu po ok 12000km wyrobiła się oś od krzywo osadzonego lożyska. mam nadzieje że D712 to to samo wnętrze bo od niedawna mam taką piaste w wyścigowym kółku również pan Mack w swoich piastach stosuje ( przerobionee pod większe łożyska ) bębenki Novateca.
ursusek Napisano 4 Sierpnia 2010 Napisano 4 Sierpnia 2010 Kupiłem w tym roku rower GT Zaskar Expert.Rower jest z rocznika 2006 i był na piastach LX.Przejechałem na tych piastach 700 km.Postanowiłem zmienic hamulce na hydrauliczne i w związku z tym musiałem zmienic piasty.Mam w/w piasty wystawione na Allegro,jeśli chcesz to Ci sprzedam po okazyjnej cenie (do końca aukcji został jeden dzień).Gratis dodam szprychy i nyple Brass CP.Jako że jesteś forumowiczem sprzedam Ci je za 60 zł,ja pokryję koszt przesyłki.Poniżej link do strony Allegro. http://allegro.pl/item1168526360_piasty_shimano_lx_sprzedam.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.