Skocz do zawartości

[amortyzator przedni] Dla początkującego do 250zł

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Chciałbym spróbować swoich sił w streecie ale w rowerze mam dwupółke RST więc przymierzam się do zmiany na inny.

Co takiego w miarę dobrego możecie polecić do streetu dla początkującego tak powiedzmy do 250zł ??

Ja znalazłem coś takiego:

- RST LAUNCH RA 130mm TŁUMIENIE OLEJOWE

- SR SUNTOUR XCR-L.O. 100mm

- Rock Shox DART 2

- MOZO Groove Q

- RST GILA PLUS SL

Nadaje się coś z tych modeli ??

Dodam że na tym pojeżdżę jakieś 2 sezony i będe wymieniał na coś konkretnego.

Mam 85kg

Napisano

Zostaw kultowego RST, uzbieraj wiecej gotowki i kup cos porzadniejszego, jezlei nie masz zbyt duzo funduszy to nie ma sensu kupowac amortyzatora, ktory szybko sie rozleci. RST 461DH wytrzyma naprawde wiele w tym 2,5 dropy...:)))

Napisano

Niestety nie mam doświadczenia, z innymi modelami, ale mogę powiedzieć co nie co na temat Suntour XCR. Mam go w Mbike 0.5, którego kupiłem w kwietniu i zrobiłem raptem trochę ponad tysiąc kilometrów. Amor wydaje się być nie taki najgorszy, ale przy mojej, delikatnej, jeździe już zaczęły pojawiać się lekkie luzy. Zaznaczam, że ani nie skaczę, ani jeśli naprawdę nie muszę, to nie hamuje na max przodem. Ważę tyle co Ty i jadąc gdzieś dalej po asfalcie blokuję go, bo inaczej baaardzo mocno ugina się, szczególnie podczas stawania na pedały. Całe szczęście nie występuje efekt dobijania, nawet pomimo paru, dość stanowczych prób. Regulacja twardości według mnie, albo w ogóle nie działa, albo działa w taki minimalny sposób, że ja tego nie zauważam :thumbsup: Ogólnie komfort jazdy jest całkiem dobry. Fajne jest to, że można podczas jazdy blokować amora i nie trzeba zatrzymywać się. Minus jest taki, że nie blokuje się w pełni, czyli czuć takie minimalne, jakby ugięcie, nie wiem jak to opisać :)

Napisano