ReVeR Napisano 27 Lipca 2010 Napisano 27 Lipca 2010 Witam Co moge zrobić dla tego amorka >> RST 461 dh, żeby jak najlepiej i najdłużej mi służył ?? Dodam że jestem w tym wszystkim zielony więc prosiłbym o wytłumaczenie od razu co i jak.
ttomii88 Napisano 27 Lipca 2010 Napisano 27 Lipca 2010 Dawno, dawno temu gdy zaczynalem przygode z extremalnym kolarstwem kupilem tego amora, uzywalem go przez 4 lata i wiele moge Ci o nim napisac. Zeby poprawic jego prace trzeba go regularnie rozkrecac, czyscic, przesmarowywac. Mozna dolac troche oleju do tlumikow powietrznych. Przy nizszych temperaturach szaszlyki elastomerowe twardnieja, dobrym rozwiazaniem jest zastapienie ich sprezynami, doskonalem pasuja sprezyny do motorowerow ( ok 9zl sztuka). Amortyzator srednio sztywny bocznie... mozna pobawic sie w samorobke bostera lub poprostu kupic dodatkowy boster, ktory zamontujesz razem z v-brakeiem. Bardzo prosto mozesz tez zwiekszyc skok widelca zdejmujac z tlumikow gumki jednak dobicie bedzie bardziej odczuwalne. Jezeli posiadasz na goleniach gumowe ochraniacze to nie zdejmuj ich bo uszczelki w amorze nie sa najlepsze i caly syf poleci do srodka. Uwazaj tez na gwinty w aluminiowych polkach, lubia sie rpzekrecac i pozniej jest problem... Jezeli chcial bys sprzedac amortyzator to pisz, moze bede zainteresowany poniewaz mam do niego ogromny sentyment, w koncu na nim zaczynalem.
enduroriderPL Napisano 28 Lipca 2010 Napisano 28 Lipca 2010 ReVeR skąd ześ go wytrzasnął? Od lat go nigdzie nie widziałem. Rób tak jak mówi ttomi88 czyli reguralne czyszczenie i smarowanie to powinien Ci posłużyć. Jeżeli chodzi o samą jazdę to ja by go nie pałował do oporu bo jest to stary widelec i zapewne nie jedno już w życiu widział i trzeba brać to pod uwagę.