PiPoLiNiO Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Witam. Oto i moja Ślicznotka:) Ważę 90 kg więc myślę, że to odpowiedni sprzęt łączący lekkość i wytrzymałość Bar Ends (Rogi): Boplight 59g Bottle Cage (Koszyk na bidon): ELITE Custom Race 41g Brakes (Hamulce): SLX 611g + tarcze XTR 298g Cables (Pancerze): 46g Cassette (Kaseta): SLX 230g Chain (Lancuch): C9 259g Crankset and suport (Korba i suport): SLX 892g Derlr (Front) (Przerzutka przednia): SLX 147g Derlr (Rear) (Przerzutka tylna): SLX 259g Fork (Widelec): Rock Shox Recon SL 1822g Frame (Rama): CUBE LTD RACE 1820g Grips (Gripy): Bontrager XXX Light 18g Handlebar (Kierownica): Boplight 153g Headset and starnut (Stery i gwiazdka): TIOGA 73g Pedals (Pedaly): Crank Brothers EGG BEATER C 297g Seat (Siodlo): Selle Italia SLR TT 153g Seatpost (Sztyca): Ritchey WCS 256g Seatpost clamp (Zacisk sztycy): KCNC Screw Clamp 11g Shifters: (Manetki): XT 255g Skewers: (Zaciski kol): Dartmoor Bolt-on 67g Spacers (Podkladki pod mostek): BBB 8g Stem (Mostek): Boplight Race 125g Tires (Opony): Schwalbe Rocket Ron EVO 2.1 892g Top Cap (Top cap): KCNC 8g Tubes (Detki): Maxxis Ultralight 250g Wheel Front (Kolo przednie): Mavic Crossride 884g -Rim tape (Opaska): Mavic 26g Wheel Rear (Kolo tylne): Mavic Crossride 1026 -Rim tape (Opaska): Mavic 26g Razem: 11012g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Ładny, nie powiem, ale da się urwać jeszcze sporo gramów. Coś w planach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 27 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Ładny, nie powiem, ale da się urwać jeszcze sporo gramów. Coś w planach? Neeee, już jestem ogołocony:D W przyszłym roku może Reba i rama Reaction żeby zejść do 10500g:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Rower-czołg I do tego ładnie się prezentuje Lubię takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Neeee, już jestem ogołocony:D W przyszłym roku może Reba i rama Reaction żeby zejść do 10500g:) Jeżeli chcesz lajtować to poważnie przemyśl Reactiona. Niektórzy nie przemyśleli i teraz im smutno . Mi się udało zejść w okolice 10.3, ale dałem już spokój - ewidentnie nie jest to wdzięczny sprzęt do odchudzania. Natomiast fajnie jeździ, a to się liczy przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Jeżeli chcesz lajtować to poważnie przemyśl Reactiona. http://www.forumrowerowe.org/topic/74120-rama-cube-reaction-20-oszukany/ Ale podobno czarna wersja anodowana waży ponad 100g mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 http://www.forumrowerowe.org/topic/74120-rama-cube-reaction-20-oszukany/ Ale podobno czarna wersja anodowana waży ponad 100g mniej? Anoda waży mniej, ale i tak nie masz gwarancji, że dobrze trafisz, a przynajmniej tak dobrze jak Artro . IMO to trochę jak zamiana siekierki na kijek - podobne kąty, podobna waga i w dodatku drożej. I to wszystko by zyskać 100-200 g. Chyba że PiPoLiNiO miał myśli plastikowego Reaction, ale tutaj też bym się zastanowił, bo coś mi nie wygląda na piórko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldbloom Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 130g lakieru to dużo. Przynajmniej będzie dłużej ładnie wyglądał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HTHT Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 130g lakieru to dużo. Przynajmniej będzie dłużej ładnie wyglądał zawsze można pozbyć się lakieru z obecnej ramy i ją anodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saovine Napisano 27 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Oj tam bez przesady. Koła można lżejsze wstawić i opony i już będzie sporo gramów mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 27 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2010 Oj tam bez przesady. Koła można lżejsze wstawić i opony i już będzie sporo gramów mniej Panowie, moim celem było złożenie czegoś na co będę patrzeć z wypiekami na twarzy i czegoś co będzie trwałe i pancerne na moje 90 kg:) I myślę, że to mi wyszło... A co do ramy, olać te 100g, ta rama jest śliczna:) A co do Reaction 2010 w tych barwach to jest 130 gram lżejsza w moim rozmiarze czyli 18 cali:) Wiem, że to mała zmiana w przypadku ramy, ale mi się za######iście śmiga na tej ramie:) Aczkolwiek z powodu malowanie, najpierw pójdzie amor na wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Zmiana siodła z SLR TT na ROTOR SD1. Waga 137 gram:) Waga całkowita 10996 gram:) A więc w końcu poniżej 11kg;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saovine Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 Jak już lihgtować ramę to lepiej na taką ważącą około 1500 g (aluminium) albo na carbon, wtedy 800 g by się urwało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Jak już lihgtować ramę to lepiej na taką ważącą około 1500 g (aluminium) albo na carbon, wtedy 800 g by się urwało... Czemu niektórym tak trudno pojąć, że ja chcę po prostu CUBE? Kupować ramę która się nie podoba tylko ze względu na wagę to trochę poronione... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike24 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Czemu niektórym tak trudno pojąć, że ja chcę po prostu CUBE? Kupować ramę która się nie podoba tylko ze względu na wagę to trochę poronione... rozumiem cię w 100% - też jestem fanem CUBE'a i następna rama może byc tylko jedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 W drodze przerzutka tylna XTR Shadow:) Zaś spadnie 78-79 gram:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Fani Cuba, coś z lakierem nie bardzo u Was... Kupiłem siostrze AMS WLS i lekko uderzyłem go swoim i pojawił sie odprysk na 1,5 cm... Czy każdy Cube ma takie malowanie? Co Powiecie o nowych HT na 2011? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pr5Rider Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Ja bym urwał troche z pancerzy są troche za długie..Po skroceniu rower bedzie wygladał bardziej sportowo i oczywiscie kilka gram spanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiPoLiNiO Napisano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Ja bym urwał troche z pancerzy są troche za długie..Po skroceniu rower bedzie wygladał bardziej sportowo i oczywiscie kilka gram spanie Pancerze są już skrócone na tyle, na ile mogą być bo potem już blokuje przy skręcaniu:) No niestety lakier, zwłaszcza biały kolor w CUBE lubi się rysować i odpryskiwać... Pasta TEMPO to podstawa:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 jestem zdumiony wszechobecnym zachwytem ramami cuba, co one maja takiego w sobie, czego nie dostrzegam, poza nierzadko ladnymi malowaniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Te nowe,,, Nic. Poprzedni model ramy reaction miał anodę. Za pieniądze, jakie trzeba było za nią dać była to dość lekka i bardzo sztywna rama. W rozmiarze 20" moja ważyła około 1550g. Teraz coś ciężkawe te ramiszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ananiasz Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Nie wiem co kieruje innymi, ale u mnie dużą rolę odgrywa sentyment :-) Była kiedyś w Gdańsku taka grupka kolarzy amatorów, co się z niezłymi wynikami po maratonach szlajała i część z nich jeździła na Cubach (a było to daaawno temu, jak jeszcze nikt o tej marce nie słyszał, nawet jej właściciel :-))). Bardzo mi się te rowery spodobały. Więc jak się tylko przytrafiła okazja (czytaj połamałem ramę, która ponoć była nie do połamania) to popędziłem na "Wysepkę" i też Cuba nabyłem, a co. Tamtej ramki też już nie mam, sympatia do tych kowadeł mi została. Nawet w pracy się ze mnie śmieją, że za swojego obecnie składanego Reactiona mógłbym jakiś dobry rower kupić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saovine Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Ja też lubię te rowery, ale nie wiem czemu Nowe Cube'y na 2011 rok prezentują się ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klosiu Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 Akurat ta rama Cuba ma sliczne malowanie. Co prawda ta rama jest troche krotka jak na moj gust, ale wyglad zabija, szczegolnie z tym bialym siodelkiem. A 11 kilo to niezla waga, akurat dobry kompromis miedzy waga i trwaloscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saovine Napisano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2010 Mi się ogromnie podoba ten rower Osprzętowo może bym coś zmieniła, ale maszyna jest "w dechę", że tak to ujmę i sama mogłabym mieć coś podobnego. Zeszłoroczny Cube Acid był w takiej kolorystyce i zastanawiałam się nad jego zakupem. Zdjęcia tego nie odzwierciedlają, ale te kolory naprawdę dają po oczach i jest się widocznym bardzo. Co do geometrii, to wszystko jest kwestią gustu, jak kto lubi. To, że rama jest krótka skutkuje wygodniejszą pozycją, do długich i niskich ram trzeba przyzwyczaić plecy i ręce, a dopiero potem komfortowo się jeździ na takich. PS. zawsze jak widzę gdzieś cube'a w mieście lub poza, to zwracam na niego uwagę - rowery są bardzo charakterystyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.