ProfWilczek Napisano 26 Lipca 2010 Napisano 26 Lipca 2010 Witam! Mam mały dylemat w którego rozwiązaniu mam nadzieje ze mi pomożecie Jestem posiadaczem roweru Giant Campus - jest to model z bodajże 98 roku - ja sam mam go chyba od 2001 r Ostatnio zastanawiałem się nad zamontowaniem przedniego amortyzatora Chciałem wydać na niego do ok 300 pln razem z wymiana mostka. Trafiłem ostatnio do salonu firmy OLPRAN Maja w ofercie przecenione rowery z zeszłego roku do ok 1000 pln Nie znam się za bardzo na rowerach a rowery tej firmy wyglądały całkiem ok I tu pojawia się mój dylemat czy inwestować w upgrade mojego roweru czy tez wydać trochę więcej i kupić któregoś OLPRANa? Nie znam zupełnie tej firmy i sie zastanawiam czy to nie jest jakiś chłam, który tylko na pierwszy rzut oka ładnie się prezentuje? Mój rower sprawuje mi sie całkiem dobrze, nigdy nie musiałem robić w nim żadnych większych napraw i w sumie jestem z niego zadowolony. Dodam że jeżdże po asfalcie i leśnych drogach bez jakiś totalnych wyczynów. Robie rocznie max 750 km. Byłbym wdzięczny za wasze opinie i pomoc!
imike Napisano 26 Lipca 2010 Napisano 26 Lipca 2010 Witaj, Tutaj znajdziesz kilka słów o tych rowerach, zaznaczam że jednak nic konkretnego: forum o OLPRAN. Natomiast od siebie mogę dodać, że kiedyś również stanąłem przed podobnym dylematem i wybrałem nowy rower, jednak to było kilka lat temu, a budżet który przeznaczyłem na zmianę roweru był większy. Twoja decyzja powinna, moim zdaniem, zależeć od kilku rzeczy: - jaką masz średnicę rury sterowej, - jak jeździsz, - ile (to napisałeś), - czego oczekujesz, - na czym Ci zależy (masa, komfort, itp.), - ogólny stan aktualnego roweru, - czy "amortyzator" nie jest tylko pretekstem do kuna nowego roweru, - bilans - czyli co zyskasz kupując nowy, co zostając przy starym, itp. Powodzenia.