Skocz do zawartości

[rower] dobry i tani - czy jest taki

nizioleczek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przymierzam się do zakupu rowerku. Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o rowery dlatego bardzo proszę Was o pomoc.

Potrzebuję roweru do rekreacyjnej jazdy po mieście i wypady po leśnych ścieżkach, wiejskich drogach (na pewno nie jakieś góry itp.) dlatego też pomyślałam o crossie.

Największym problemem jest dla mnie cena :icon_lol: Mogę na niego przeznaczyć maks. 900-1000 zł

Wypatrzyłam w sklepie go sport rower Crossroad 5 W w cenie 799zł (http://www.katalogrowerowy.pl/kr/rowery/miejskieturystycznecrossowe/5125-crossroad-5-w?page=92).

Widziałam, że rowery firmy Merida są w przystępnej cenie.

W głowie mam kompletny mętlik, nie wiem na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie roweru.

Bardzo Was proszę o pomoc, nie chciałabym wydać kasy w błoto.

Pozdrowienia i dzięki za odp. !:P

Napisano
  W dniu 25.07.2010 o 11:21, kubuka napisał:

w/w rower to MTB a nie cross

Być może to nie cross ;) Ale to tylko dowód na zgodność z moją poprzednią wypowiedzią - jestem laikiem w tym temacie :P

Sprzedawca w go sport polecał mi ten rower, ale jak wiadomo będzie mi polecał każdy produkt z oferty sklepu :)

Czy mógłbyś mi polecić jakiś model?

Napisano

To ja już nie wiem jaki jest ten rower :D

Ale to nieważne. Czy moglibyście się wypowiedzieć na temat tego konkretnego modelu?

Moglibyście polecić jakiś dobry rower w moim przedziale cenowym? PLIIIIS

Napisano