thomash Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 jak myślicie - dźwignie axon ~100kg ? Do takiej wagi przydałby się powietrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QWEY564 Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 jestem na etapie wymiany mojego leciwego amorka na coś nowego... zastanawiałem się nad RS judy j2... ale ilość negatywnych opinii mnie wystraszyła... teraz jestem raczej pewien że kupię jakiegoś axona... (nie wiem tylko jeszcze czy 80-100mm) ważę 66-70kg... czy powinienem zaraz po kupnie go rozbierać i bawić się w zalewanie olejem czy cokolwiek w nim wymieniać?? amorek powinien być jak najbardziej "bezobsługowy" czy ktoś może się orientuje gdzie w warszawie można kupić axony(montaż na miejscu mile widziany)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manio49 Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 kurde. chodziło mi oczywiście o powietrznego axona. nie ten temat - chodzi mi o to czy da sie nabić tyle w niego żeby nie miał sagu 60% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 Manio spokojnie da sie tyle nabić w S-RL. Jest tylko inny problem, przy osobach powyżej 90 kg potrafi nieco obcierać o klocki hamulca (bo komora jest tylko w 1 częsci). Dlatego trzeba tak ustawić klocki, by były uszykowane na początkowy SAG i juz będzie OK. Z tego co wiem, to smiga tez na tym osoba mająca i 115 kg Zobacz wątek o S-RL lub krossach a6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkv Napisano 16 Maja 2007 Udostępnij Napisano 16 Maja 2007 Ja jeszcze napisze, bo było pytanie czy był by Axon z tarczą 180. Ja przy swoim mechanicznym hamulcu z tarczą 160(jakiś shimano + klocki żywiczne). Zaobserwowałem już minimalne luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2007 Kurde, to juz sie boje o swojego amorka :/ Bo uzywam Grimeca Sys 1 z tarczą 160 mm, u ciebie jest mechanik a u mnie hydra ((i pewnie znów bedzie sie szykował zakup nowego amorka, a kasy brakuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkv Napisano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2007 Powiem Ci, ze mechanik, ale siłę hamowania ma bardzo dużą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 Ja przy swoich 81 kilo moge zrobić OTB jak zahamuje mocno przednim, także troszkę się boje o mojego Axona ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrkv Napisano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2007 Ja mam nadzieje ze mój się nie złamie i dzielnie przeżyje ten sezon i jeszcze trochę przyszłego żebym kasę na coś innego uzbierał (np rebe :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plato Napisano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2007 Dziś zrobiłem 105 km blokada nadal działa Zmierzyłem wielkość skoku i wyszło 79 mm. Dobić mi się go nie udało choć naprawdę się staralem :mrgreen: Przy jedynej dziś glebie :oops: zgubiłem tą zaślepkę przy mocowaniu linki do amora Witam, Mam pytanie. Ile wystaja gorne golenie z dolnych. Kupilem na netcie Axonka D-L ale wyglada troche dlugasny. Zmierzylem mu dlugosc goleni gornych i maja 120mm!!!! :eek: No to troche za duzo moim zdaniem. Dlugosc amorka od osi piasty do laczenia rury sterowej z korona to 480mm!!! To wszystko troche za dlugie jak na 80 mm skoku!!! Moglby ktos zmierzyc dlugosc wystajacych golenii gornych??? Chyba dostalem wersje 100mm a to mi nie pasi. Wielkie dzieki za pomoc!! Plato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manio49 Napisano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2007 odpowiedź jest prosta - masz wersję 100mm. A to że ma 480mm wysokości to całkiem nienajgorzej Bomber 105mm ma 484mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 Mam problem z tłumikiem w swoim S-RL .Po gwałtownym naciśnięciu na amora utwardza się on , jeśli nacisk jest stały to powoli uzyskuje skok. A więc teraz mam amora z 2-3 cm skoku,co robic -potrzebuje go na 16czerwca do Ustronia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2007 Ten temat jest o D-RL a nie S-RL ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oktanek Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 zalałem swojego axona DRL olejem......był to plan nad którym długo myślalem,,,,byłem pełen obaw... rozebrałem amortyzator i przeczysciłem papierem toaletowym i szmatkami wnetrze.. smar pod uszczelkami miejscami był juz brudny ( przebieg amorka 3kkm i od początku nie serwisowany ) po wyczyszczeniu wlalem do lewej goleni okolo 140 ml oleju przekładniowego Mobil GX-A 80W i zakreciłem wszystko nic nie cieknie wszystko wyglada wporządku.. jeśli chodzi o prawą goleń to praktycznie nic nie robilem ..tłumik obsmarowany był smarem który był jeszcze szyściutki....jedynie ślizgi potraktowałem smarem... WNIOSKI I UWAGI : - po zalaniu olejem amortyzator zyskał bardzo na płynności i kulturze pracy... stał sie bardziej miekki ale co mnie też cieszy regulacja naprężenia wkońcu działa i zmiany sa naprawde widoczne.... - byłem pełen obaw czy dobrze robie jednak olej robi swoje;d wszystko pieknie chodzi;) nic nie cieknie ani dołem ani góra.. PS. chciałem sie pozbyc axona jednak jeszcze bedzie mi służył przynajmniej przez jeden sezon;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 Miło że podjąłeś się zalania Axona olejem. A powiedz mi, ile ważysz? Bo mój Axon przy mojej wadze 80 kg działa jako tako, choć mógłby lepiej pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oktanek Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 Miło że podjąłeś się zalania Axona olejem. A powiedz mi, ile ważysz? Bo mój Axon przy mojej wadze 80 kg działa jako tako, choć mógłby lepiej pracować waże tak w granicach 75-76 kg axon był dla mnie taki troche twardawy teraz jest o wiele lepiej ....i o dziwo uszczelki sa świetne nic nie puszczaja... jednak olej mógłby być zadszy.....chyba kupie specjalny olej castrola do amortyzatorów do motorów i tym zaleje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pudeleQ Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 A jeszcze jedno, masz elastomer czy wyjąłeś go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oktanek Napisano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2007 A jeszcze jedno, masz elastomer czy wyjąłeś go? mam nie wyjmowałęm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 4 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2007 Witam Panowie. 2 pytania: 1. W opisie amora sa takie 2 informacje: I.C.E.=Zintegrowane Sterowanie i Rura czołowa na stery zintegrowane: ID typ / 50mm. Czy mozna go zalozyc do roweru ze zwyklymi sterami ahead? 2. Czy mozecie mi podac dokladna odleglosc od osi koła do szczytu korony w amorze o skoku 80mm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mathieo Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Ej można skrócić w nim skok bo przypadkowo dostałem wersję 100 mm ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinKowalczyk Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 |Trzeba było zmienić. \Po docięciu rury już nie będzie to możliwe raczej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgib Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 Ale on go chyba kupił używanego od jakiegoś kolesia. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mathieo Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 teraz jest spoko zrobiłem ten trick który większość osób z czarnymi lagami używa ,założyłem biały zip. I chciałem spr o ile wysokość pomniejszy się przy usiadnięciu (waże 52 kg) i szok z szedłem i zobaczyłem żę zip się podwyższył o 2cm nieźle teraz wychodzi że axon ma efektywnej wysokośći 470 mm. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mathieo Napisano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2008 kurczę jak wyjąć spręzynę ? bo tłumik wyjełem a spręzynę? proszę o szybką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amoniak Napisano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2008 a korek odkręciłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi